Toon posts:

TV-out soms video GeForce FX

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb me zojuist een Geforce FX 5200 gekocht en heb mijn tv aan de tv-out gehongen. Het probleem is nu dat, wanneer ik video bestanden afspeel (zowel Media Player, winamp als real) deze op mijn gewone monitor afspelen, maar op mijn tv-scherm maar ongeveer 2seconden, waarna de plaats van de video zwart wordt.

De kaart staan staat ingesteld als kloon en overlay-instellingen heb ik ook al eens uitgeprobeerd. Wat doe ik verkeerd?

• Eichii
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-09-2017
Je moet je tv als primaire device zetten.

Dus je hebt sowieso je monitor als primair device, wat je moet doen is clone-mode kiezen en je tv als primair device zetten en alles werkt perfect als een zonnetje.
Alleen heb ik een probleem dat hij het ook echt alleen op de tv of monitor afspeelt en niet gelijktijdig, maar dat is een ander probleem.

p.s. installeer wel de laatste drivers van de nvidia-site, had wat problemen met drivers die waren bijgeleverd bij mijn ubergave fx 5600.

p.s.2 waarom zo'n goedkoop kaartje eigenlijk? (bijzaak, maar nieuwsgierig. ;))

Verwijderd

Topicstarter
Idd dit brengt op. Nu krijg ik wel geen beeld meer op mijn monitor en mijn monitor kan maar tot 60HZ.

Ik heb deze kaart gekocht omdat ik een TV-out nodig had, om videobestanden op een VHS band te zetten na het bewerken. Daar ik geen spelletjes speel, heb ik dus ook niet veel nodig (mijn vorige had trouwens maar 16mb geheugen, maar werkte wel deftig)

Verwijderd

Topicstarter
Is mijn videokaart niet zwaar genoeg voor dit? Of kloppen mijn instellingen gewoon niet?

• Eichii
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-09-2017
Jah, dit zal zeker wel een goeie zijn voor die handelingen, dus daar zou ik geen zorgen over maken.

Wel voortaan als je een post zet, niet direct eronder een nieuwe zetten, maar de edit-knop gebruiken zodat vragen en oplossingen netjes onder elkaar komen te zitten.

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18:54
-Je videokaart is niet te licht.
-Klooi eens bij de instellingen met "overlay".
-Heb je je oude drivers echt wel goed verwijderd?

Verwijderd

Ik bezit zelf zo'n kaartje en ik moet niet mijn tv als primair instellen, inderdaad
de clone functie gebruiken. Wat ik wel deed is mijn volledig scherm video op secundair gezet... zo kan ik verder op de pc werken terwijl er een film via gelijk
welke player op de tv weergegeven is. :)

Onder probleem oplossen heb ik ook ' mijn tv word niet gedetecteerd ' aangevinkt.
Zijn in Nvieuw de secundaire instellingen wel correct ?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2004 00:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
Heb de kloon functie uitgezet en dualview gebruikt. Blijkbaar werkt het op deze manier wel. Bedankt iedereen
Pagina: 1