Toon posts:

Front audio aansluiten op SB Audigy ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist mijn hardware in een fraaie Antec Sonata Lifestyle kast gepropt.

Nu zit er front audio in deze kast. De stekker daarvan past echter niet op mijn SB Audigy. Wel zitten er aan de kabel allemaal losse stekkertjes die je los in kunt pluggen.

Mijn Audigy heeft wel een aansluiting voor front audio, maar dan alleen voor een speciale Audigy module. Welke pinnetje voor welke funtie bestemd is, kan ik echter niet in de handleiding vinden. Zijn er mensen die de lay out van die aansluiting kennen?

Verwijderd

Welke audigy heb je ?

Ikzelf heb ook een audigy, alleen een audigy 2 zs platinum pro. Toevallig ook nog de zelfde kast ;) ...

Misschien dat dit voor mijn probleem Audigy Platinum Pro Koptelefoon-uitgang kapot ? een workaround biedt....

• Wouter06
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-06 18:51
als je een gewone audigy hebt(de eerste), dan kan je het vergeten, daar heb ik laatst nog vraag naar gedaan. Bij creative zijden ze dat het niet mogelijk was...

• bogy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-04-2025

bogy

Show me what u got!

Xwen schreef op 12 augustus 2004 @ 14:05:
als je een gewone audigy hebt(de eerste), dan kan je het vergeten, daar heb ik laatst nog vraag naar gedaan. Bij creative zijden ze dat het niet mogelijk was...
creative wil dan ook dat jij hun setje koopt })

Volg BoGy's Visie op http://dcnet.be/praten. Op deze blog kan je eens wat anders lezen als op een ander...

• Wouter06
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-06 18:51
;); ben ook vergeten te vermelden, dat we (ik en nog anderen op dit forum) de pin layout van die kaart hebben bekeken en dat er geen aansluiting is voor een front panel...

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:47

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Aangezien de search het niet deed postte ik gisteren dezelfde vraag :) Zie mijn topic: [rml][ Audigy 2] Pin layout Audigy drive[/rml]

Wegens een hele leuke meid O+ ben ik er nog niet aan toe gekomen om wat daar staat te testen...maar zie ook de link naar driverheaven die gegeven wordt :) Hoop dat als jij het kunt testen, ik ook weer wat verder geholpen word :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1