Toon posts:

Keyboards :)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit altijd braaf te surfen op een P200MMX, maar ook deze bak is toe aan een flinke upgrade :) (lees, ik gooi deze het raam uit, en zet nog een mooi dual systeem naaast mijn p3 ;))

Maar ik ben zo gehecht aan mijn lieve 101-key toetsenbord, alleen deze is niet PS/2 :(

Ik ben niet van plan zo'n irritant nieuw, wit en glimmend toetsenbord met van die achtelijke "Window"s-toetsen" te kopen, want argh die zijn irritant :) :)

Ik neem aan dat er wel een manier is, zodat ik dit bordje kan houden?
(Een oplettend lezer had al door dat mijn nieuwe moederplank een Abit BP6 wordt :))

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08 14:29

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

DIN->PS/2 verloopstukje bij de lokale computerboer
kost hooguit een paar gulden

P.S. Nieuwe toetsenborden zijn best fijn, als je een goeie (lees: dure) koopt.
ik heb zelf een M$ Natural , bevalt ERG goed, alleen die ^%$#)^%*^%$ windows toetsen, nou ja, een stukkie fijn schuurpapier doet wonderen :)
nu alleen nog een stikkertje maken met een GNOME voetje :) :)

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Verwijderd

Topicstarter
Haha :)

Ik ren wel ffies langs MyCom dan, want bij mijn "lokale computerboer" vroegen ze ook 15,- voor een coax T-stukkie!

Kneusjes ;)

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

15 gulden???
Shit, wil die man in een dag binnen zijn ofzo? Of is er in de wijde omtrek geen andere computerboer te vinden?
Kaj.

Verwijderd

Topicstarter
Ja triest he?

Het was btw een vrouw ;)
Maar ik kom daar aanwandelen met een tientje.. en zeg heel stoer dat ik een coax t-stukkie wil hebben.

Trekt ze het meest simpele t-stukje (gewoon helemaal metaal, geen behuizing enzo) uit een la en begint te zoeken naar de prijs.

"Dat wordt dan 15,-"

Ik lachte haar eerst heel hard uit, en ben toen maar weggelopen. "haha, grappenmakers.. nou tot ziens.."

Toen belde ik mijn pa op, en die heeft vanaf z'n werk 10 t-stukkies meegenomen, die je zelfs nog buiten kunt gebruiken ;)
Vet mooie behuizing etc. (3Com roelt)

Nou ja, mijn (lees ons uiteraard) netwerk doet het in ieder geval :) :)

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Heb het ff opgezocht; de simpelste t-stukken die wij hebben, kosten een gulden of vier, de Radiall t-stukken ongeveer 20,-, geisoleerd en wel.
Kaj.

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 29-08 17:56
Hmm ik koop bijna ieder jaar zo'n 3 tot 4 nieuwe toetsenborden en iedere keer een andere zal toch eens een draadloze van logitech aanschaffen

.

Pagina: 1