Toon posts:

AMD 2500+ overclocken

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist een amd 2500+ Processor aangeschaft. Nu was mijn vraag hoe ver kan ik hem overclocken zonder een andere koeling dan die meegeleverd is. Ik heb een Asus a7v600 MOBO en een dual fan voeding 400 watt, 256mb pc2700 geheugen, 80 GB s-ata schijf
Google brengt me nie veel zinnings ik hoop dat jullie me kunne helpen. _/-\o_

(ja het zijn een beetje lage specs maar is maar als 4e computer voor erbij dus...)

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-02 21:47
Er is ook niet veel zinnigs over te zeggen, verdiep je eerst eens in de techniek over het overclocken.

Ik zou beginnen met de faq te lezen.

http://axrotterdam.blogspot.nl

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet wel hoe ik moet overclocken MAAR ik heb nu een lowbudget systeem en ik wil weten wat de normale fan aankan van de processor want heb nou ff geen geld om een andere te halen

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-02 19:47

Just_I

What did you just say?

Dit zou je echt zelf moet proberen. Mijn 2500+ (@ Abit NF7-S) is OC-ed naar 3200+, maar ik heb ook pc3200 gehuegen erin zitten. Dus als jij gaat OC-en dan hmoet je dus je geheugen ook overklokken.

Wat die koeler betreft, eerst ik maar even kijken hoe wrm / koel je proc nu stressed is. Overigens moet je ook nog even kijken of je proc voor een bepaalde week is gemaakt om te zien of je ook nog met je MP kan kloten. Ikke weet alleen niet meer hoe of dat nu precies zit.

[ Voor 42% gewijzigd door Just_I op 05-08-2004 21:46 ]

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:35
Oftewel... Faq lezen & Searchen.... mijn XP2500+ Barton doet 2300 mhz @ lucht. Binnenkort ga ik mn waterkoelingset weer eens aansluiten :)

XXXVI

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Ik zou beginnen met de faq te lezen.
De beste tip op dit moment. FAQ lezen, de basisprincipes van overclocken je eigen maken, en proberen, veeeeel proberen. Daar kom je verder mee dan met dit topic. Succes ;)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.