[PCTV Rave] Dansende strepen in beeld.

Pagina: 1
Acties:

• Slurpgeit
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:02
goed, ik heb dus gister zo'n ding gekocht, en geinstalleerd. Ik ben ook al sinds gister de search en google door aan het spitten, maar ik kon niet echt een oplossing vinden.

Zowel op TV als Composite komen er heel veel soort van transparante strepen in beeld (tenminste, die zie je als het zwart is) die het beeld aardig vervormen en laten trillen.

Nou had ik in de search iets gevonden over andere drivers, bt geoptimaliseerde oid, maar toen ik die installeerde, werkte de pinnacle software niet meer, en die zou ik graag willen gebruiken.

Ik heb hem ook al in 2 andere PCI sloten geprobeerd, maar het probleem bleef. Ook heb ik de laatste versie gedownload van de pinnacle website.

Is er nog iets wat ik over het hoofd zie, of is het ding kapot oid?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:24

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Bij gebrek aan glazen bol: geef eens wat specs - welk OS, welke drivers (versie!) hoe heb je alls aangesloten (maw wat is de bron van het signaal voor TV en composite respectievelijk, welke kabels)

Enneh, Overige Hardware is GEEN dumpbak, gaarne voortaan gelijk wat verder te kijken naar een relevante subforum :o

Move OH->AV

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Is de TVkaart op de sterkste aansluiting van je splitter/versterker aangesloten?
Heeft hij de problemen ook als je hem direct op je hoofdaansluiting aansluit?
Stoort het op alle zenders?
Is de PC geaard? Heb je een scheidingsfilter geplaatst?

Verwijderd

Slurpgeit schreef op 05 augustus 2004 @ 21:17:
goed, ik heb dus gister zo'n ding gekocht, en geinstalleerd. Ik ben ook al sinds gister de search en google door aan het spitten, maar ik kon niet echt een oplossing vinden.

Zowel op TV als Composite komen er heel veel soort van transparante strepen in beeld (tenminste, die zie je als het zwart is) die het beeld aardig vervormen en laten trillen.

Nou had ik in de search iets gevonden over andere drivers, bt geoptimaliseerde oid, maar toen ik die installeerde, werkte de pinnacle software niet meer, en die zou ik graag willen gebruiken.

Ik heb hem ook al in 2 andere PCI sloten geprobeerd, maar het probleem bleef. Ook heb ik de laatste versie gedownload van de pinnacle website.

Is er nog iets wat ik over het hoofd zie, of is het ding kapot oid?
Owh simpel, heb je er misschien een transformator / telefoon / mobiel / adapter bij in de buurt liggen ^^

• Slurpgeit
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:02
|:( heel de specs vergeten, foutje

WinXP
P4 3Ghz
Asus P4P800
Radeon 9800Pro
1024Mb PC3200
350W qtec troep
pinnacle driver 5.5a geloof ik, nieuwste patch iig
gewoon een normale tv-antenne kabel zegmaar, weet ik veel hoe die dingen heten. Op composiet staat een xbox met gewoon de standaard bijgeleverde kabel.

Het rare is, dezelfde kabel in mijn tv geeft perfect beeld, al loopt hij wel vlak achter een reserator langs. zou het pompje pod het kunnen storen? (of een monitor, of een printer, of een tv?)

/edit, sorry dat ik hem in OH heb gedumpt, maar omdat ik daar eerder al een topic zag over hetzelfde kaartje..

[ Voor 36% gewijzigd door Slurpgeit op 10-08-2004 00:54 ]

Verwijderd

Tvkaarten zijn nogal storingsgevoelig - om die reden kun je een PC altijd het beste aansluiten op de sterkste aansluiting van je coax-splitter/versterker. Test het eens door hem direct aan te sluiten op de hoofdaansluiting terwijl er niets anders tussen hangt.
Pagina: 1