Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CASE]-tybotech

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus een tybotech case gekocht met vooraan een display, om temp, fan speed en time te zien.
Nu, toont hij juist de temp van de cpu. De fan speed en tijd, toont hij niet. Tis te zeggen, van de tijd toont hij hoelang de computer al aan gelegen heeft.

Alles is geconnecteerd maar het lukt dus niet. Kan dit zijn omdat het moederbord dit niet ondersteund of heeft dat er niks mee te maken???

Nog iets: naast dien display, zitten 2 kleine knopjes. Je kan er op duwen maar er gebeurd niets. (er is ook nog een kabelke nie aangesloten cpu fan)

Can somebody help me ???

Thnx

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-11 16:27

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

probeer dan eerst maar eens dat cpu-fan kabeltje aan te sluiten. Post eens wat voor type mobo je hebt e.d. specificaties.

And it goes BRAAAAAPP!

• Eichii
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-09-2017
Ehm, leuk, maar welke case heb je precies gekocht.

Als ik ga ronkijken op http://www.tybotech.be/ zie ik toch wel meer dan een paar cases, dus zeg even welke je hebt gekocht.

Verwijderd

Welkom op Gathering of Tweakers.net :)

Er staan >30 modellen op de website - had een stuk duidelijker geweest om te vertellen welke je precies hebt...
Voor temperaturen moet er een thermosensor aangesloten zijn. Voor fanspeeds moeten de fans RPM doorgeven via een RPM draad en dient deze ook aangesloten te zijn. Waar de 2 knopjes voor zijn staat vast wel in de gebruiksaanwijzing (eventueel op te vragen door een mailtje aan de leverancier/fabrikant - maar vaak is dat gewoon voor instellen van de tijd).

Kortom, doe eerst je huiswerk en gebruik de naslagwerken die er zijn (handleiding, fabrikant, Google, common sense etc) zoals ook in de forumFaq staat beschreven.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2004 21:14 ]

Dit topic is gesloten.