[php + mysql] form met bevestigingsemail

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• __Tom__
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-08-2022
Even een kort vraagje. Ik heb een form in php waarbij mensen zich op kunnen geven voor een congres. De ingevulde gegevens komen dan in een database (mysql). Dit werkt allemaal goed.
Nu is het de bedoeling dat de deelnemers ook een emailtje krijgen met de bevestiging van hun aanmelding, met daarin de gegevens die ze verstuurd hebben.
Probleem is nu dat ik dus wel een form heb gevonden waar de email mee verstuurd kan worden, maar de combinatie van deze twee lukt niet, bij form moet ik of action=sendmail.php of action=insertgegevensindb.php invullen, allebei kan niet. Hoe kan ik beide functies in één script stoppen. (Ik vraag niet om een script, alleen even een korte uitleg hoe beide functies in een script passen.) Alvast heel erg bedankt!!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:36

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Dat is helemaal afhankelijk van hoe het script is opgebouwd. Niemand kent dat script hier; hooguit de maker van het betreffende script. :) Oftewel: mail de maker. :)

Sowieso gaat Programming & Webscripting over eigen programmeerproblemen, we geven hier geen support op andermans scripts :)

[ Voor 26% gewijzigd door gorgi_19 op 05-08-2004 20:32 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.