Toon posts:

geen geluid bij power dvd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

ik had ACE codec pack geinstalleerd op mijn p.c. en er later weer afgegooid,
maar nu doet power dvd het alleen nog zonder geluid, opnieuw installeren
hielp niet. volgens mij komt het omdat ik dat codec pack eraf heb gehaald en
dus ook een gedeeld bestand van power dvd.

wie kan me helpen?

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:13

PD2JK

ouwe meuk is leuk

PowerDVD d'r af gooien, er weer installeren dus...?

Toen waren beige computers heel gewoon.

Verwijderd

Topicstarter
Prutz0r schreef op 05 augustus 2004 @ 20:10:
PowerDVD d'r af gooien, er weer installeren dus...?
lees: opnieuw installeren hielp niet. ¿Weird¿ of niet?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2004 20:20 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb je gecontroleerd of het volume niet toevallig op mute? Heb je dit probleem ook met bijv. Windows Media Player; of als je in Power DVD een WMV of AVI afspeelt?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Pandarrama
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-07-2025
bij opties in powerdvd bij geluid je instellingen nalopen, kijken of deze op stereo staat

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op 05 augustus 2004 @ 20:22:
Heb je gecontroleerd of het volume niet toevallig op mute? Heb je dit probleem ook met bijv. Windows Media Player; of als je in Power DVD een WMV of AVI afspeelt?
gecheckt staat niet op mute, verder werkt alle geluid behalve als ik een dvd van de hhd afspeel, hij doet het bijvoorbeeld wel als ik een svcd mount met deamon.
ik denk dat ik een soort codec gewist heb?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2004 20:45 ]

Verwijderd

En als je nou niet open dvd files from hdd kiest maar open media files, en je opent dan 1 van je *.vob files doet je geluid het dan wel ? :S

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 augustus 2004 @ 21:45:
En als je nou niet open dvd files from hdd kiest maar open media files, en je opent dan 1 van je *.vob files doet je geluid het dan wel ? :S
nope

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 20:53

Caveman

whahoehaha

Controleer eens met avicodec oid, wat voor geluid erbij die dvd zit, het kan nl. ac3 of dts sound zijn en daar heb je een aparte codec nodig....Als het een "normale" dvd is zit er mp2 of wav bij.
probeer eens wat verschillende dvd's...ik denk dat je zomaar niet de juiste codec hebt.
http://avicodec.duby.info/ (gratis, :) )

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Verwijderd

Topicstarter
Cavie schreef op 05 augustus 2004 @ 22:45:
Controleer eens met avicodec oid, wat voor geluid erbij die dvd zit, het kan nl. ac3 of dts sound zijn en daar heb je een aparte codec nodig....Als het een "normale" dvd is zit er mp2 of wav bij.
probeer eens wat verschillende dvd's...ik denk dat je zomaar niet de juiste codec hebt.
http://avicodec.duby.info/ (gratis, :) )
het is mpeg2 svcd en dvd en die svcd die doet het dus wel als ik hem met deamon mount (die svcd is overigens ook mpeg2) duzzz ik weet het niet meer??? ;(
Pagina: 1