Toon posts:

Divx Subtitles

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
IK wil een DVD-speler kopen !!!

Kan iemand mij een lijstje geven met alle DVD-spelers (of toch die die in België verkrijgbaar zijn) die een zelf gemaakte DVD met .AVI file en .SUB file of .SRT file erop gebrand, die dan perfect de film met bijbehorende ondertiteling afspeelt? Zonder dat er een upgrade hoeft te gebeuren.

Wie kan me helpen ?

• Hark_k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-02 12:04
Een update lijkt me sowieso verstandig i.v.m. support voor nieuwe formaten en bugfixes. Het niet willen updaten zou ik dus maar gauw vergeten ;)

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
http://www.kiss-technology.com/

die zou dat als 't goed is moeten doen ;x

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:42
Verwijderd schreef op 05 augustus 2004 @ 19:51:

Kan iemand mij een lijstje geven met alle DVD-spelers (of toch die die in België verkrijgbaar zijn) die een zelf gemaakte DVD met .AVI file en .SUB file of .SRT file erop gebrand, die dan perfect de film met bijbehorende ondertiteling afspeelt? Zonder dat er een upgrade hoeft te gebeuren.

Wie kan me helpen ?
Dan vallen er al heeel veel af. Voornamelijk (bijna) alle spelers die een Mediatek MTK1389D chipset hebben. Een firmware update is toch niet zo moeilijk?

Verwijderd

Topicstarter
Firmware upgrade heeft mijn Nevir 2047 naar de kl.... geholpen. Jammer genoeg, daarom wou ik een nieuwe speler die een cd leest waar srt of sub samen met de avi-file gebrand staat

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 augustus 2004 @ 19:51:

Kan iemand mij een lijstje geven met alle DVD-spelers .......etc?
Zo werkt het dus niet, je kunt moeilijk het vooronderzoek door iemand anders laten doen. Je kunt best zelf een dvd-speler zoeken met deze mogelijkheid en vervolgens kijken of deze in Belgie te koop is. Daarna kunnen we je best helpen als je problemen ervaart waar je niet uitkomt, maar doe minstens het vooronderzoek zélf. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.