Ik ben aan het overwegen mijn grafische kaart te gaan upgraden omdat hij niet meer echt mee kan komen in de nieuwste games. Ik heb nu een Gigabyte Radeon 8500 128Mb en wil deze eventueel vervangen door een Radeon 9800 Pro 128 Mb. Ik ben echter bang dat mijn CPU en moederbord een bottlenek gaan vormen en dat hierdoor de snelheidswinst de aanschafrpijs eventueel niet waard is.
Ik heb een gigabyte moederbord met een AGP 4x slot. Cpu is een 2.4 Ghz P4.
Ik heb de keuze tussen de Sapphire Radeon 9800 Atlantis Pro 128 MB en de MSI RX9800PRO-TD128 voor vrijwel dezelfde prijs. Wat is de betere keus? Ga ik inderdaad tegen de max aanlopen van mijn moederbord / cpu?
Wie geeft mij advies? Welke kaart zou jij kopen en waarom? De specs zijn vrij het zelfde. Of zou je totaal afzien van deze upgrade?
Ik heb een gigabyte moederbord met een AGP 4x slot. Cpu is een 2.4 Ghz P4.
Ik heb de keuze tussen de Sapphire Radeon 9800 Atlantis Pro 128 MB en de MSI RX9800PRO-TD128 voor vrijwel dezelfde prijs. Wat is de betere keus? Ga ik inderdaad tegen de max aanlopen van mijn moederbord / cpu?
Wie geeft mij advies? Welke kaart zou jij kopen en waarom? De specs zijn vrij het zelfde. Of zou je totaal afzien van deze upgrade?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum