Ik weet dat het dezelfde telefoon moet zijn als de gewone E800, maar ik zou degene die de 820 in bezit heeft willen vragen em goed te fotograferen zodat ik even van dichtbij goed de verschillen kan zien. Daarbij zou ik jullie ervaringen tav deze telefoon graag horen.
GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
Dank je wel, nogmaals ik ben alleen in de 820 geïnteresseerd. Kijk wat het is, ik wil graag deze telefoon, maar heb opzich geen zin in het T-Mobile-merkje steeds. Nu kan ik daar in het geval van de door jou als laatste geposte foto wel overheen stappen, maar die daarboven staat is weer minder mooi (of is dat gewoon dezelfde telefoon met verlichte leds, wat het beeld vertekent? Kan iemand zijn éigen 820 alsjeblieft laten zien?)
Het voordeel voor mij is dat ik em waarschijnlijk gratis kan krijgen door een abonnementsverlenging.
Het voordeel voor mij is dat ik em waarschijnlijk gratis kan krijgen door een abonnementsverlenging.
Mjah, de T-mobile versie heeft in de middentoets altijd het T-zones teken erin staan in het roze (die T apestaart dingesVerwijderd schreef op 05 augustus 2004 @ 19:30:
Dank je wel, nogmaals ik ben alleen in de 820 geïnteresseerd. Kijk wat het is, ik wil graag deze telefoon, maar heb opzich geen zin in het T-Mobile-merkje steeds. Nu kan ik daar in het geval van de door jou als laatste geposte foto wel overheen stappen, maar die daarboven staat is weer minder mooi (of is dat gewoon dezelfde telefoon met verlichte leds, wat het beeld vertekent? Kan iemand zijn éigen 820 alsjeblieft laten zien?)
GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
Verwijderd
kan er voor deze telefoon ook een ander thema ingesteld worden zoals bijvoorbeeld voor de K700i, want anders heb je onderaan dus altijd die lelijke roze balk van t-mobile staan.. dat roze tekentje in het midden ipv blauw dat gaat nog wel.. maar altijd zon roze balk is wel lelijk..
Ik heb hem inmiddels en om even op de laatste vraag terug te komen: dat kan 
Verder ben ik best wel tevreden in het algemeen, het is een echte gadget-telefoon in mijn ogen, gelikt, 'machine-technisch' erg smooth, dat sliden werkt prima, geen speling of ander gezeur. Het enige (grote) nadeel vind ik de gebruiksvriendelijkheid. De menu's zijn gewoon niet echt heel logisch (zoals dat bij Nokia wel het geval is imho) en het smsen is ronduit frustrerend onhandig.
Verder ben ik best wel tevreden in het algemeen, het is een echte gadget-telefoon in mijn ogen, gelikt, 'machine-technisch' erg smooth, dat sliden werkt prima, geen speling of ander gezeur. Het enige (grote) nadeel vind ik de gebruiksvriendelijkheid. De menu's zijn gewoon niet echt heel logisch (zoals dat bij Nokia wel het geval is imho) en het smsen is ronduit frustrerend onhandig.
Pagina: 1