Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Ik heb een DAT 20/40 drive. Zomaar uitlezen zal niet gaan, wil het eerst wel een proberen met de Amiga Emulator onder windows, als ik daar de tape drive aan de praat kan krijgen. Dan zoek ik wel ergens QuarterBack...
Zoniet dan denk ik niet dat Veritas BackUp-Exec het kan lezen; maar wil het wel proberen voor je.
Anyway, voor een oud Amiga gebruiker wil ik het wel proberen!
De tape is deze http://www.tapeworld.com/...T&brandname=&producttype=
FdG
Excellent!
Kan ik het eens langsbrengen (woon zelf in Amsterdam) of anders opsturen?
[ Voor 20% gewijzigd door Tijgert op 05-08-2004 18:50 ]
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Je kan me mailen op tijgert2002 AT hotmail.com
Gaan wij eens mijn Amiga leven nieuw leven in blazen!
(ik mis mijn C64 ook, maar daar heb ik niks meer van.. erg jammer hoor.. wist ik toen maar hoe erg nostalgie op kan spelen...)
Trouwens, als er hier iemand is die een werkende Amiga heeft MET DAT drive EN Quarterback... denk nou niet dat alles nu in kannen en kruiken is hoor, laat gerust van je horen
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Dit topic is gesloten.