Oordopjes/mp3 speler probleem

Pagina: 1
Acties:

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Hoi,

Ik heb een vraagje over mijn mp3 speler, het is misschien een vraag die vaker gesteld is maar ik heb natuurlijk al gezocht en de faq gelezen :).

Ik krijg geen stereo meer uit het ding, alleen als ik aan mijn 3.5 jack van mij dopjes draai. Ik heb het tevens met andere koptelefoons geprobeerd natuurlijk, hetzelfde effect.
Het ligt dus aan mijn mp3-speler, maar voor dat ik hem terugbreng naar de winkel wil ik dus eigenlijk eerst zelf wat proberen. Is hier een oplossing voor? Want volgens mij komt dit best vaker voor :o

Wouter

• clownmasson
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-07-2023

clownmasson

da Second war in Heaven

Dit heb ik idd bij ook meerdere mp3 spelers gehad /gezien. Ik heb bij stereotorens wel eens de kast losgehaald en de contacten gehersoldeerd (indien mogelijk). Maar bij mp3 spelers waag ik me er niet aan. Je kunt het natuurlijk proberen :)

Wat ook wel eens voorkomt is dat er stof in de ingang zit... (of een vuiltje). Zorg er iig voor dat je dat zeker weet.

• Speedsmile
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-05 09:00
Het is misschien handig als je even het type/merk van je mp3 speler post, verder klinkt dit in mijn oren een beetje naar een gare plug aansluiting.

If good's on the left, then I'm sticking to the right.

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Oke bedankt, ik zal eens kijken.

Het is een "bekende" MSI Mega stick 1 128 mb..