Toon posts:

Speedtouch 510 & Sitecom dc 202

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort heb ik adsl van wanadoo. Ik heb daarbij de speedtouch 510 gekregen. Nu is het de bedoeling dat Mijn speedtouch 510 gewoon als modem dient en daarachter mijn sitecom dc202 router om de verbinding naar 4 pc's te laten gaan. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan realiseren? Ik krijg geen internetverbinding op de pc's. Als ik 1 pc rechtstreeks op het modem aansluit werkt het wel. Kan iemand mij helpen?

• regmaster
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 augustus 2004 @ 17:07:
Sinds kort heb ik adsl van wanadoo. Ik heb daarbij de speedtouch 510 gekregen. Nu is het de bedoeling dat Mijn speedtouch 510 gewoon als modem dient en daarachter mijn sitecom dc202 router om de verbinding naar 4 pc's te laten gaan. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan realiseren? Ik krijg geen internetverbinding op de pc's. Als ik 1 pc rechtstreeks op het modem aansluit werkt het wel. Kan iemand mij helpen?
Je kunt overwegen om de Speedtouch in Bridged mode te zetten, dan is het alleen een ADSL 'doorgeefluik', gebruik hiervoor de meegeleverde install cd. De rest regel je dan met de Sitecom, alhoewel ik de firewall van de Speedtouch hoger acht.

Verwijderd

Nou dat werkt dus niet !

Ik heb zelf een draytek die ik eigenlijk alles wil laten afhandelen, maar op bridge modus maakt hij geen connectie meer met internet.

Maar wat een slecht ding zeg die speedtouch, om de haverklap ben ik mijn napt instellingen kwijt.

• tafmaf
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-02 22:00
Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 21:37:
Nou dat werkt dus niet !

Ik heb zelf een draytek die ik eigenlijk alles wil laten afhandelen, maar op bridge modus maakt hij geen connectie meer met internet.

Maar wat een slecht ding zeg die speedtouch, om de haverklap ben ik mijn napt instellingen kwijt.
Tja het werkt misschien bij jou niet maar bij mij wel
En al meer dan een jaar
Heb ook een sitecom maar dan een oudere versie en die laat ik ook alles regelen

Verwijderd

Vertel vertel:

Hoe staan je instellingen dan ?

Zet je de speedtouch op Bridged ?
en dan ?

Kabel naar je Wan poort in je Sitecom ?
En laat je de sitecom dan via de internet pppt instellingen inbellen ofzo ?

Ik hoor het graag want ik krijg het graag aan de praat.

bedankt !!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-02 19:50

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Lees dit is ff door..
DC202 icm Speedtouch 510 en switch
Bij mij werkte het toen wel zo, maar ik heb mijn router er na een paar maanden maar tussen uit geknikkerd.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Verwijderd

Al gehoord van ipcop of smoothwall of m0n0wall?

• tafmaf
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-02 22:00
Nou heel simpel :?
Mijn sitecom krijgt een ip van de speed 10.0.0.150
Even de wizard doorlopen alsof het een cabel verbinding is en hij doet het
Helemaal geen vreemde dingen ingesteld
Pagina: 1