50 euro beloning! kijk inside!

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-08 18:24

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Topicstarter
Ik heb hier een DAT tape (eigenlijk betekent de T in DAT al tape dus het is eerder een DA tape.. Doh! 8)7 )

Anyway, op die tape staat een backup gemaakt op een Amiga met Quarterback 5.0 (destijds heel bekend).
Het is mijn gehele Amiga bestaan dat ik destijds niet zomaar wou opgeven toen ik overstapte naar PC (alles wissen leek meer op verraad... dat nooit!)

Als iemand de files van die tape kan lezen en op CD persen dan geef ik er 50 euro voor.
Ik kan helaas niet meer achterhalen wat voor drive het is geweest, als dat van belang is.

Kan/wil iemand dit?

Lenovo Legion 9i 18IAX10 5090 en een 9800X3D met Astral 5090 OC voor als het toch beter moet.

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-08 13:35

IWriteCode

Less = more

Maak anders ff een fotootje van die tape... staan er nog dingen op die tape waardoor het duidelijk kan worden wat voor tape het is? Anders ist een beetje lastig lijkt me...

Zowiezo zou ik je topic title ff aanpassen door aan te geven wat er moet gebeuren / wat je probleem is...

[ Voor 25% gewijzigd door IWriteCode op 05-08-2004 16:51 ]

Less = more

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Dit is niet echt de bedoeling van Gathering of Tweakers, als je problemen hebt met een tape te lezen, kun je vragen erover stellen in:
Overige Hardware als het over de hardware gaat
of in
Software Algemeen als het over de software gaat.
Maar geld gaan bieden om een tape te lezen, dat doe je maar bij een datarecovery bedrijf, niet op een forum ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.