Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Deze zitten in het ROM geheugen en kunnen normaal niet verwijderd worden. Ze nemen ook geen ruimte in van je RAM geheugen, dus voor de ruimte hoef je het niet te doen. Met JackSprat kun je bij sommige programma's toch dingen uit het ROM verwijderen, maar bij de Zire31 is de hardware daarvoor niet geschikt (dacht ik).
Het gaat mij idd niet om de ruimte, ben echter iemand die een hekel heeft aan dingen op pc/palm/enz die ik niet nodig heb en dus het liefst verwijder ik dit...
Zijn volgens mij wel van die 'hackprogramma's' voor. Weet ze niet zo uit mijn hoofd, maar volgens mij staan er op http://www.palmclub.nl wel een paar.
Deze programma's zijn inderdaad, in principe, niet te verwijderen.
Mijn ervaring met, andere, hacks zijn niet echt om over naar huis te schrijven. Ze komen de stabiliteit vaak niet ten goede.
Mijn ervaring met, andere, hacks zijn niet echt om over naar huis te schrijven. Ze komen de stabiliteit vaak niet ten goede.
How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.
Verwijderd
Waarom maak je niet gewoon een extra category aan en plaats je daar alles in wat je snel bij de hand wilt hebben, in plaats van elke keer de programma's vanuit All te starten.
hmm, da's een goede tip!
En tevens de oplossing, als je toepassingen op "umfiled" zet dan zie je ze dus niet meer op je main scherm.
Bedankt
En tevens de oplossing, als je toepassingen op "umfiled" zet dan zie je ze dus niet meer op je main scherm.
Bedankt
[ Voor 75% gewijzigd door Francis op 05-08-2004 21:33 ]
Je kunt ook met een filemanager als Filez een hidden attribuut instellen. Zijn ze ook weg.
Alors.
Bij het overzicht op je klokje klikken (linksbovenaan) en dan de optie "DELETE" kiezen.
Daar kan je alle programma's die deletebaar zijn simpelweg verwijderen.
Moesten deze er niet bij staan, moet je idd met Filez of dergelijke aan de slag, maar dit ga ik je zeker niet aanraden
Daar kan je alle programma's die deletebaar zijn simpelweg verwijderen.
Moesten deze er niet bij staan, moet je idd met Filez of dergelijke aan de slag, maar dit ga ik je zeker niet aanraden
Pagina: 1