[win2000] USB Storage Drivers flippen?

Pagina: 1
Acties:

• seeKo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-01 09:37
Mijn USB Storage apparaat deed het niet meer dus ik probeerde de drivers te her-installeren.

Nu krijg ik alleen de volgende melding:
Er is een fout opgetreden tijdens het installeren van het apparaat.

De installatie is mislukt omdat een functiestuurprogramma niet is opgegevenvoor dit aparaatexemplaar.

Het gaat om usb.inf, die heb ik al vervangen met een andere van een werkende win2000 computer incl. storage apparaat.

Hoe krijg ik het nu voor elkaar?

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-04 10:50

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

seeKo schreef op 05 augustus 2004 @ 15:27:
Mijn USB Storage apparaat deed het niet meer dus ik probeerde de drivers te her-installeren.

Nu krijg ik alleen de volgende melding:
Er is een fout opgetreden tijdens het installeren van het apparaat.

De installatie is mislukt omdat een functiestuurprogramma niet is opgegevenvoor dit aparaatexemplaar.

Het gaat om usb.inf, die heb ik al vervangen met een andere van een werkende win2000 computer incl. storage apparaat.

Hoe krijg ik het nu voor elkaar?
In die usb.inf staat alleen maar wat over de driver, dat is niet de driver zelf. Probeer die usb.inf eens met notepad uit te lezen.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• seeKo
Mr. Liu schreef op 05 augustus 2004 @ 15:37:
[...]

In die usb.inf staat alleen maar wat over de driver, dat is niet de driver zelf. Probeer die usb.inf eens met notepad uit te lezen.
Ik kan daar niet echt wijs uit. Er staat niks in over storage oid.

• edie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:31
in apparaatbeheer, ga naar de USB device (waarschijnlijk met vraagteken). klik op stuurprogramma bijwerken en kies een andere dan Windows zelf.

"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert

• seeKo
eddie19 schreef op 05 augustus 2004 @ 15:43:
in apparaatbeheer, ga naar de USB device (waarschijnlijk met vraagteken). klik op stuurprogramma bijwerken en kies een andere dan Windows zelf.
Ik heb/kan geen stuurprogramma's vinden op het internet van mijn (naamloze) storage apparaat. Dus een andere toevoegen is geen optie, hij heeft het ook altijd goed gedaan met de standaard ingebakken Windows 2000 drivers.
Zo staat het ook in de gebruiksaanwijzing van het apparaat.

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-04 10:50

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

seeKo schreef op 05 augustus 2004 @ 15:56:
[...]
Ik heb/kan geen stuurprogramma's vinden op het internet van mijn (naamloze) storage apparaat. Dus een andere toevoegen is geen optie, hij heeft het ook altijd goed gedaan met de standaard ingebakken Windows 2000 drivers.
Zo staat het ook in de gebruiksaanwijzing van het apparaat.
Dan zou ik ze in apparaatbeheer eens allemaal verwijderen, met autodetect (en een fikse dosis mazzel) zou het daarna goed moeten gaan.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• seeKo
Mr. Liu schreef op 05 augustus 2004 @ 15:58:
[...]

Dan zou ik ze in apparaatbeheer eens allemaal verwijderen, met autodetect (en een fikse dosis mazzel) zou het daarna goed moeten gaan.
Heb ik al gedaan, mag niet baten :(

• edie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:31
seeKo schreef op 05 augustus 2004 @ 15:56:
Dus een andere toevoegen is geen optie, hij heeft het ook altijd goed gedaan met de standaard ingebakken Windows 2000 drivers.
Dan heb je recentelijk iets geinstalleerd wat de standaard Win2k drivers heeft overschreven; een Service Pack, een Windows Update, of iets anders natuurlijk :7

"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Om wat voor USB storage gaat het als ik vragen mag? Als hij namelijk met USB1.1 werkt heb je sowieso geen drivers nodig (had ik ook nooit...) Met USB2.0 weet ik het niet (Heb alleen een USB 1.1 storage gehad), denk het eigenlijk ook niet...
Aannemend dat je het over een USB-memorykey hebt...

[ Voor 12% gewijzigd door CH4OS op 06-08-2004 01:19 ]

Pagina: 1