Toon posts:

Welke Sony DVD speler

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik beschik momenteel over een Sony DAV S400 Home Cinema set. De DVD speler van deze set heeft echter als nadeel dat deze geen CD-R kan lezen. Nu wil ik graag de drive vervangen door een andere losse Sony DVD speler.

De boxen van de oude set wil ik graag op deze nieuwe speler kunnen aansluiten. Ik wil graag een cd met bijvoorbeeld alleen JPG'jes of MP3 kunnen weergeven.

Welke betaalbare DVD speler kan ik hiervoor kiezen (Is de NS330 een idee ?).

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:34
als je een digitale ingang hebt op je versterker, dan kan je iedere dvd speler erop aansluiten... moet je alleen zelf ff googlen welke dvdspeler al je formaten afspeelt (niet merkgebonden overigens, misschien alleen qua afstandsbediening)

Verwijderd

Hij heeft een optische ingang (kijk even na voor de zekerheid) dus je kunt elke losse dvd-speler erop aansluiten met een optische uitgang. Je kunt werkelijk elk model gebruiken met een optische uitgang. De NS330 heeft die uitgang niet dus zou geen goed idee zijn. De (duurdere) DVP-NS585P weer wel als je bij Sony wilt blijven. Kijk dus even wat sites af voor de specificaties van de spelers en zoek dan de goedkoopste aanbieder.

Succes :)

Dit topic is gesloten.