Toon posts:

Torrentstorm upload cap verminkt dl

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu torrentstorm geinstalleerd ipv de gewone bittorrent client, omdat ik mijn upload wat wilde cappen. Vond het niet zo aangenaam als die upload met 90kb/s bezig was. Nu met torrentstorm haal ik zonder upload cap een downloadsnelheid van 80kb/s. Maar dan staat me upload ook op die 80kb/s. Dus ik denk die cap ik naar 30kb/s. Maar dan zakt me download ook terug tot 30-40 kb/s! En als ik hem cap op 5 kb zakt m'n download naar 10 kb/s. :( Ik hoor van andere tweakers dat ze met een cap op 5 kb/s nog met 100-200kb/s kunnen downloaden, maar bij mij blijft de max download ongeveer in de buurt van mijn upload limiet :( Bij mij is er dus een soort verband van je kan niet sneller downloaden dan dat je uploadt.
Weet iemand wat dat kan zijn? Het draait op een Demon 2048/1024 lijn.

Verwijderd

Sommige torrents trackers letten op je share ratio... ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2004 15:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
hmmz ok. Dus bij het downloaden van andere bestanden zou het misschien wel kunnen?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Het draait op een Demon 2048/1024 lijn
Ben ik nu gek of kan je je upload veel hoger zetten? :o

Maar goed, discussies over wat er goed/slecht is aan cappen of helemaal niet uploaden zijn er wel genoeg geweest: daar op in gaan hoeft niet ;)

Maar inderdaad, er wordt soms op je share ration gelet. Dus soms uploaden ~~ downloaden.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op 05 augustus 2004 @ 15:47:
[...]

Ben ik nu gek of kan je je upload veel hoger zetten? :o

Maar goed, discussies over wat er goed/slecht is aan cappen of helemaal niet uploaden zijn er wel genoeg geweest: daar op in gaan hoeft niet ;)

Maar inderdaad, er wordt soms op je share ration gelet. Dus soms uploaden ~~ downloaden.
ja tuurlijk kan die nog hoger. Maar als me servertje met 90kb/s staat te uploaden (zonder cap dus) kan ik niet lekker meer gamen op me pc. Dat gaat dan onwijs laggen, daarom wil ik er graag een cap op.