[OUTLOOK '03] Automatisch CC

Pagina: 1
Acties:

• martijn946
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-08 16:42
Ik heb hier een PC staan met Outlook erop, versie 2003. De gebruiker daarvan wil graag dat er automatisch een CC wordt ingevuld. Alle uitgaande mailberichten moeten namelijk ook naar een ander persoon worden gestuurd. (CC is dus niet verplicht, een automatische kopie-optie is voldoende.)

Ik heb al in eerdere topics gekeken, en wat gevonden, maar niet wat ik zocht (berichtregels). Het is namelijk alleen mogelijk wanneer er naar een specifieke geaddresseerde wordt gemaild, pas dan kan er automatisch een kopie uit. Dus niet naar standaard iedereen.

Weet iemand een oplossing?? Alvast dank! :)

MyMeuk

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-08 14:49

André

Analytics dude

Dus bij elke mail een CC? Dan kom je toch bij de berichtregels uit:
Apply this rule after I send the message
Cc the message to people or distribution list
Dit geldt voor alle berichten. Of wil je het alleen als de mail naar 1 bepaalde persoon gaat?

[ Voor 23% gewijzigd door André op 05-08-2004 14:02 ]

• martijn946
Ja, maar de stap die er tussenzit vereist een specifiek ge-addresserde, en dat moet dus niet....

MyMeuk

• André

André

Analytics dude

martijn946 schreef op 05 augustus 2004 @ 14:02:
Ja, maar de stap die er tussenzit vereist een specifiek ge-addresserde, en dat moet dus niet....
Nee hoor, deze geld voor alle geadresseerden :) Ik heb het net getest. Outlook vraagt zelfs of het klopt dat dit voor alle geadresseerden geldt.

[ Voor 12% gewijzigd door André op 05-08-2004 14:04 ]

• martijn946
Oh, ik zie het al, ik moet gewoon doorklikken. Volgens de omschrijving zou ik iemand moeten opgeven uit een adreslijst... :? Wat misleidend zeg. Dank je wel, Andre!!

MyMeuk

• André

André

Analytics dude

martijn946 schreef op 05 augustus 2004 @ 14:04:
Oh, ik zie het al, ik moet gewoon doorklikken. Volgens de omschrijving zou ik iemand moeten opgeven uit een adreslijst... :? Wat misleidend zeg. Dank je wel, Andre!!
Idd, je denkt dat je iets in moet vullen terwijl je gewoon op next kunt klikken :)

Graag gedaan :9
Pagina: 1