hotmail probleem (jaja ik weet het)

Pagina: 1
Acties:

• Paulus0013
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-02 21:05
na een aantal redelijk recente topics gelezen te hebben over problemen met hotmail ben ik erachter gekomen dat mijn probleem er net buiten valt, of ik de verkeerde zoektermen heb gebruikt in de search hier.
de topics dateerden van juni en juli.

nu komt mijn probleem redelijk overeen, maar is toch net ff anders.

het probleem:
als ik via msn mijn mail wil checken, dan zie ik net de inbox van mijn hotmail en meteen vliegt ie eruit.
als ik mijn windows XP Pro wil updaten via de site van microsoft, klapt ook deze eruit.
ik beiden gevallen staat er in de balk van de url "about:blank" maar ik heb een of andere search voor me op me scherm

voor zover werken zo'n beetje alle andere sites op internet wel, ik kan bv wel mijn chello mail bekijken en de sites die ik bezoek werken verder ook.

nu heb ik met veel moeite en vooral snel klikken de updates voor winxp kunnen installeren, maar dit heeft niet geholpen
ook heb ik ad aware gedraaid, die vond wel iets, heb het verwijderd en na 1 minuut was de zooi er weer.

overige info: pc vorige week opnieuw geinstalleerd, omdat ik een soortgelijk probleem had, wat toen uit de hand liep. na een beetje surfen had ik alleen een blauw scherm met een pijltje over, herstarten hielp ook niet, dus was einde oefening.
tot zover het probleem
zelf denk ik eerder aan iets van een virus ofzo, anders zou ik het ook niet weten.
op zich best vreemd, want ik heb geen andere sites bezocht als normaal.
enige andere wat vreemd was, ik had een mail van iemand die ik opzich wel vertrouw, maar volgens mij was de inhoud niet helemaal goed.
het betrof een .zip met een .scr erin.

• Evos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:46
Zorg dat je een goede Virusscanner hebt draaien en laat Spybot eens een keer scannen, het lijkt er op dat spyware de oorzaak is en uiteraard het zelf open maken van virussen

[ Voor 16% gewijzigd door Evos op 05-08-2004 13:34 ]

• Paulus0013
zo'n virusscanners is wel ff een id ja.
heb ze nooit gebruikt, omdat ik nooit ergens last van had, misschien toch de gok eens wagen dan :P
ff searchen waar ik dat vandaan haal zo snel en vooral gratis

• Paulus0013
nou ok, mijn probleem is alweer verholpen en dat zelfs zonder virusscanner.
ik heb wat dingetjes uit mijn software menu gegooit en het werkte weer