Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Een tweetal weken geleden heb ik bij Gsmstunter.nl een KPN abbo ism een Sony Ericson T610 afgesloten.
Op de site stond vermeld dat alles gewoonlijk binnen 3 dagen werd thuis bezorgd, dit bleek alles behalve waar te zijn, nu 2 weken na bestellen sta ik nog steeds met lege handen.
Ook op de diverse emails wordt gewoon niet op gereageerd, ik heb een keer een antwoord gekregen waarin in stond dat alles was 'verstonden', ook dit bleek grote onzin.
Nu heb ik gisteren even alles op een rijtje gezet en geeist dat ik als klant wil behandeld wil worden en een antwoord wil krijgen waar ik iets aan heb.
Nu kreeg ik dan vanmorgen eindelijk een antwoord en wat bleek, ze hadden bij de verkeerde naam gekeken. Opmerkelijk feit is dat ik niet een achternaam heb die vaak voor komt, heet geen Janssen of De Bruin, maar dat terzijde. Alles is verstuurd, maar ze kunnen de 610 nergens terug vinden in het systeem en deze zou dus niet zijn ontvangen. Deze actie is nu alleen afgelopen en kan niet meer opnieuw worden ingevoerd wat er dus voor zorgt dat deze komt te vervallen :?

Daar moet ik het dan maar mee doen :(

Ik doe in iig nooit meer zaken met die ballentent, ik koop wel gewoon een pre-pay pakketje voor die telefoon. Alleen hoe zit het nu met dat contract, voor hetzelfde geld krijg ik morgen een pakket binnen van KPN met mijn Sim, terwijl ik deze alleen had afgesloten zodat ik goedkoop die T610 had. Ik ben namelijk al een T-Mobile abbonee.

Ik heb een reply gestuurd met deze vraag, nog steeds geen antwoord op ontvangen. Ook het telefonisch bereikbaar zijn van 9:00 tot 12:00 blijkt klinkklare onzin, op zowel de thuis telefoon als mijn GSM wordt geen antwoord gegeven.

Kan ik nu nog dat abbo verwachten en kan ik dit weigeren?

Verwijderd

shopsurvey?

of je aan dat abo vast zit moet je zelf gewoon even uitzoeken.
is die telefoon een onderdeel van de overeenkomst, dan kan je gewoon eisen dat ze hem alsnog leveren, of anders ontbinden.
is die telefoon een extra "zolang de voorraad strekt", dan heb je pech gehad.

• MelvinvdC
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09 20:47
De kans dat je telefoon nog binnenkomt is vrij klein, het gaat vaak mis bij de internettelefoonwinkels en als je al zo lang wacht is er vast iets misgegaan bij GSMstunter. Heb zelf ook een keer een Orange abbo besteld bij GSMshop maar ook nooit ontvangen (helaas ook geen geld :P ). Als het abbonement alsnog komt kun je het volgens mij gewoon weigeren aangezien GSMstunter zich niet aan de leveringsvoorwaarde heeft gehouden. Wel goed opletten of de provider niet alsnog abbonementsgeld in rekening brengt

Heb zelf ook 2x bij GSMstunter een abbonement besteld en 2x is alles keurig afgeleverd en het geld op mijn rekening gestort. Echter mijn vader heeft er ook een keer een abbo besteld, keurig de telefoon ontvangen alleen kwam het geld maar niet. Na 9 weken gebeld (ze zeggen namelijk dat het geld binnen 8 weken wordt gestort), "nee meneer het geld is allang overgemaakt", niet dus! Maar ze gingen het uitzoeken. Bleek dat het bedrag op de nota verkeerd was en daarom was het geld niet overgemaakt, gelukkig werd het geld daarna alsnog overgemaakt.

Verwijderd

wat is je achternaam dan :P

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties. Ik ga iig morgen een mooi pre-pay pakketje halen en mocht ik toch nog iets ontvangen van die gasten dan zoeken ze maar mooi met m'n rechtsbijstand uit.. Koop daar iig nooit de nimmer meer iets

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2004 18:36 ]

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-11 20:31

slaay

Natuurbeleven.com

Mocht je nog iets ontvangen, zal dit waarschijnlijk aangetekend verstuurd worden.

Dit kun je weigeren als de postbode langskomt, zodat gsmstunter niet kan zeggen: "Maar je hebt het geaccepteerd".

Je denkt je hier min of meer tegen in om zo aan het een of ander vast te zitten wat zij opsturen.
Maar 100% garantie geeft het natuurlijk niet!

Dich bis echt unne foëzen haas

Pagina: 1