Toon posts:

Kan er nog ontopic gediscusieerd worden?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[rml][ Discussie] Warez groepen[/rml]

Het wordt volgens mij weer zo'n 12 in een dozijn topic waarbij het afdwaalt naar discussies die altijd maar weer opnieuw gevoerd worden: Downloaden is slecht. Niet! anders had ik het toch niet gekocht! Spellen zijn te duur! Het is te gemakkelijk! Ik moet te lang wachten daarom download ik! Ik koop het alleen als het goed is, dus het is niet erg! etc...

Terwijl dat helemaal niet de vraag van TS is, maar ik zie nu al genoeg replies die helemaal niet terzake doen.

Er is dus in principe niks mis met het topic zelf he! Maar met de OT replies/rants. Zoals:

[rml]MrRudi in "[ Discussie] Warez groepen"[/rml]

[rml]jaaoie17 in "[ Discussie] Warez groepen"[/rml]

Anyways: Ik ga me niet meer in een dergelijke discussie mengen (eveneens geldt dit voor Linux/MS, en OS vs Closed -- zijn al tientallen malen gevoerd, en opzich niet erg maar het moet wel eens wat nieuws toevoegen ipv 10 herkauwen van dezelfde argumenten)....Maar waarom duiken mensen hier nog steeds in op GoT ?

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2004 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-09 13:54

chem

Reist de wereld rond

Dit zie je niet alleen bij GoT, maar overal waar (online?) gediscussieerd wordt.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
chem schreef op 05 augustus 2004 @ 12:13:
Dit zie je niet alleen bij GoT, maar overal waar (online?) gediscussieerd wordt.
Klopt, maar van GoT'ers mag je toch wel verwachten dat het geen Gamers.NL kiddies meer zijn. Grow up :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Ehm ja Cowboy_Bebop, maar dit topic lijkt meer zeuren om het zeuren eigenlijk, zoals chem zegt: dat gebeurt overal. Om hier nou in Lieve Adjes een topic over te maken schiet weinig op, maak dan een TR aan waar je de links die je hier in je TS geeft in zet, dat werkt beter dan een LAtopic :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.