[Euphonie] Hoe kan het? Wat zijn de ervaringen?

Pagina: 1
Acties:

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op Bellen.com kwam ik Euphonie tegen als provider voor het vaste net. Bij hun kun je dus voor 35 euro per maand onbeperkt naar het vaste net bellen. En met ISND-2 Betaal je ook maar 35 euro. Ik vraag me af of er mense zijn die ervaringen hebben? En hoe krijgen zij het voorelkaar om dat allemaal voor 35 euro te doen, terwijl ze geen eigen netwerk hebben (neem ik aan).

[ Voor 3% gewijzigd door Woef op 05-08-2004 12:07 ]

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Contact
GratizBellen.nl
Rene Landsheer
Telefoon: 0647224547
info@Gratizbellen.nl

Het lijkt iniedergeval een 1 mans bedrijfje. Gezien het mobiele nummer wat gewoon op de site staat.
Volgens mij is het gewoon 1 persoon die gebruik maakt van carrier select en hij hoopt dat mensen gewoon niet meer bellen dan 35euro per maand.

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
[Airwolf] schreef op 05 augustus 2004 @ 12:16:
Contact
GratizBellen.nl
Rene Landsheer
Telefoon: 0647224547
info@Gratizbellen.nl

Het lijkt iniedergeval een 1 mans bedrijfje. Gezien het mobiele nummer wat gewoon op de site staat.
Volgens mij is het gewoon 1 persoon die gebruik maakt van carrier select en hij hoopt dat mensen gewoon niet meer bellen dan 35euro per maand.
Dat is dan wel heel dom dat ze het dan een call center zelfs aanbieden. Want dat doen ze.

• Stephane
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-02 10:35

Stephane

Behhhhh

Euphonie is heel wat anders. Het is een carrier bedrijf dat "medewerkers" uitsluitend met verkoopcommissie betaald. Als je goed oplet betaal je bijna hetzelfde als KPN en iets meer dan bij Tele2. Heb dit ooit goed moeten onderzoeken, 't is een bedrijf met een grote bom aan addertjes onder het gras.