Toon posts:

[WinZip 8.1] Command Line Support

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar die executable om commandline support aan Windows te geven. Maar ik zoek die voor versie 8.1.

Het enige wat ik vind op het net is een versie voor Winzip 9. |:(
Zelfs als ik een juiste versie gevonden lijk te hebben op bepaalde vage websites uit Roemenië dan nog blijkt dit een versie te zijn voor Winzip 9.

Heeft iemand die nog liggen?

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08 11:52

FastBunny

Give it the Works !

Is het geen optie om Winzip 9.0 te installeren :?

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• _Squatt_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Waarom niet gewoon Info-ZIP's zip en unzip gebruiken?

"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 21:11

CmdrKeen

Krentenboltosti

Geen idee hoe het met WinZip en command line zit, maar 7Zip is perfect scriptable van de command line en gratis. Is dat misschien wat voor je?

Bloed, zweet & koffie

Verwijderd

Topicstarter
Oke even voor de duidelijkheid. Ik kan geen ander pakket gebruiken dan Winzip 8.1. Niet alleen ivm licenties, maar ook omdat de vendor alleen deze versie supporteerd. Dat is natuurlijk belachelijk maar we hebben geen andere keuze.

Dus weet iemand die installatie bestanden voor commandline support van Winzip 8.x?

Bedankt

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Ik was zelf toevallig ook op zoek naar die Command Line Support maar ik kom ook niet verder dan vage of dode links op Russische en Japanse websites. En aangezien elke link die ik wel kan vinden gewoon verwijst naar de downloadsectie van winzip.com denk ik dat je pech hebt.

Misschien zou je kunnen proberen om op www.winzip.com een supportverzoek te doen of ze je nog aan de command line support tools voor Winzip 8.1 kunnen helpen. Als ze niet willen dan houdt het op.

Overigens, in dit document staan op pagina 15 ook de undocumented command line options van winzip32.exe. Ze zijn veel beperkter dan die van de command line support add-on maar misschien heb je er toch al genoeg aan.

Verwijderd

Topicstarter
/downtime/ schreef op 06 augustus 2004 @ 12:19:
Ik was zelf toevallig ook op zoek naar die Command Line Support maar ik kom ook niet verder dan vage of dode links op Russische en Japanse websites. En aangezien elke link die ik wel kan vinden gewoon verwijst naar de downloadsectie van winzip.com denk ik dat je pech hebt.

Misschien zou je kunnen proberen om op www.winzip.com een supportverzoek te doen of ze je nog aan de command line support tools voor Winzip 8.1 kunnen helpen. Als ze niet willen dan houdt het op.

Overigens, in dit document staan op pagina 15 ook de undocumented command line options van winzip32.exe. Ze zijn veel beperkter dan die van de command line support add-on maar misschien heb je er toch al genoeg aan.
Super bedankt Downtime _/-\o_
Ik heb net eens gekeken op de ftp.winzip.com en daar vond ik wel de oudere versie van winzip8.1 en een commandline addon. Ik ga nog even kijken of deze werkt.

Verwijderd

Topicstarter
Oke allemaal.

Ik heb op de site van WINZIP (ftp.winzip.com) de versie voor 8.1 gedownload. Waneer je die uitvoerd wordt er gezegd dat deze versie niet meer gebruikt mag worden. Helaas dus.

Mag ik jullie nog eens vragen:
Heeft er iemand van jullie een werkende winzip8.1 met commandline support?
Kan je die dan aub toesturen naar mij? wernerdebijl@yahoo.com

Ik mag van de vendor geen andere gebruiken daar die niet gesupporteerd is. AUB geen reacties dus over andere producten. Bedankt hoor

edit: Heb net de winzip 8.1 gevonden. Nu alleen nog de commandline support voor deze versie...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2004 14:44 ]

Pagina: 1