Toon posts:

apc agent uninstall/install mislukt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onderdoor dat ik mijn apc ups seriele kabel heb getest vaak het programma powerchute (de agent daarvan) overniew geinstalleerd.

Later bleek het gewoon dat ik een kabeltje fout had gesoldeerd 8)7 .

Alleen nu is om de eoa reden de uninstall kapot. Als ik uninstall draai zegt de uninstall direct finished en blijft vervolgens bij add/remove staan.
In register en services heb ik vrijwel alles en zeker het belangrijke verwijderd.

En als ik nu probeer te installen gaat ie eerst proberen de agent te stoppen. Dat lukt niet. Logisch die is er ook niet :P. Dus krijg ik dan enkele errors. Maar dan gaat de install nog door. En dan staat er: error encountered while installing the agent service. Please reboot and retry setup :(.

Hij is dus nog steeds niet goed verwijderd, terwijl de agent service wel duidelijk is verwijderd (bij msconfig en services van systeembeheer is de agent niet meer te vinden). Iemand enig idee waar het programma nog iets heeft opgeslagen?

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2004 09:38 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

je maakt er wel een wazig verhaal van hoor. Maargoed; je heb iets geinstalleerd gehad; dit verwijderd; en nu wil je het opnieuw installeren maar dat lukt niet. Als het programma nog bij Remove Software staat dan is hij dus niet goed verwijderd. Controleer je register nog eens om te kijken of je nog zaken kunt vinden van dit programma :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het even wat duidelijker geformuleerd. Dit keer zonder alcohol ;). Maar ik kan in het register niks meer vinden van de agent.

Verwijderd

Topicstarter
NIemand meer een idee waar nog informatie door het programma word opgeslagen? :)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ligt er een beetje aan... maar er wordt wel eens een install logfile weggezet in %windir% of %systemroot%.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan ook geen enkele logfile vinden van apc :(
Er staat op mijn hele schijf aan bestanden dan ook nergens nog iets van apc.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2004 14:13 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Laat regmon en/of filemon van sysinternals even meekijken wat er bij de poging allemaal gebeurt. Of ook een optie: installeer op een andere, gelijkwaardig, PC en kijk wat daar gebeurt :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Hmm bedankt voor dat filemon en regmon. 100 000 keer :D iets in register na 1 poging install met filter aan ....... Dit gaat even tijd kosten :P. En op een andere pc werkt het zeker want het werkte eerst ook op mijn pc. Maar omdat ik iets overniew in moest stellen had ik gewoon een uninstall gedaan en toen weer install. Maar dat ging dus een beetje fout op de eoa rare manier :(

Ik ben nu de installatie handmatig aan het uitvoeren. Ik zit nu alle regkeys en bestandjes te kopieren van de ene naar de andere pc net zolang totdat alles van apc correct is :P
Dit gaat echt heel veel tijd kosten :P

Ik heb het gewoon opgelost door een iets oudere versie te installeren, bedankt nog in ieder geval.

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2004 20:10 ]

Pagina: 1