[RTCW: ET]Public server, hoeveel GB's?

Pagina: 1
Acties:

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37
Ik heb een colobak met 20GB dataverkeer, hier draait ook een aantal sites op (niet zoveel dataverkeer) Nu wil ik weten hoeveel een ET server gemiddeld trekt in een maand. Ik kon op Google weinig vinden. Ik hoop dat iemand hier een (vaag idee heeft) ik hoorde van Falconey dat ik het met 10-15GB niet redt waarschijnlijk, maar hoeveel dan wel (dan kan ik extra GB's inkopen)

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:51
Ken het 'probleem' maar dan met UT , daar rekenen wij het gewoon door met 6kbit/s (dat is bij UT de bandwith per speler, denk dat je dat bij RTCW ook wel in netwerk graph ofzo kan zien). Doe je dat maal aantal spelers en dat keer aantal uren dat de server echt vol is. Wij gaan bij public UT servers uit van 10-15GB Maximaal. Dit omdat het gewoon zelden voorkomt dat er echt 24/7 met 10 of meer mensen gegamed wordt op die server.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 13:34

IWriteCode

Less = more

Tipje gebruik NetPeeker om het een aantal dagen / weken in de gaten te houden:

http://www.net-peeker.com/

Dat houdt precies bij hoeveel dataverkeer elke applicatie gebruikt. Ik draai zelf BF1942, BF:Vietnam, CS server en ook nog teamspeak / ventrillo server... en netpeeker verteld me precies hoeveel elk verbruikt.

Heb zelf 40 gig... en kom met al die servers (2x public en 1x private) en een aantal websites niet boven de 40 gig...

Less = more

Verwijderd

idd reken op 6kb per speler p/seconde.

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:59

Fuelke

Forza Ferrari

Ik gooi deze even naar Spielerij - Problemen & Vragen

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Move DPC > SPV

Fuelke prutsy :P

LinkedIn
Instagram

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37
Ik heb er gewoon 1 aangemaakt, kijk in mn stats elke dag wel ff of het de pan uitrijst ;)

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Pagina: 1