[Access2k3/97/2.0] Bij Start A97 "onvoldoende geheugen" meld

Pagina: 1
Acties:

• its_Muppet
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-07 16:46
Ik werk met verschillende Access gebaseerde applicaties. Hiervoor heb ik 3 verschillende Access versies geinstalleerd staan. Dit heb ik voorgaand zonder problemen kunnen installeren. Nu is mijn harde schijf gecrashed en heb een nieuwe HD en dus een herinstallatie gedaan. Volgorde van installeren Access was nooit een probleem, mits je na elke installatie de executable van Access hernoemde, zodat dat niet conflicteerde tijdens een installatie. Bij voltooiing van alle installaties dien je de executables weer te hernoemen naar de originele staat.
Nu krijg ik ineens het probleem met Äccess 97 dat als ik deze opstart ik de melding krijg:
Onvoldoende geheugenٱ (<-dat blokje hoort)
Als ik dit wegklik, komt er een grijs scherm met:
Microsoft Access
Er is een systeemfout opgetreden of er is onvoldoende geheugen beschikbaar om MSAccess uit te voeren. Sluit alle programma's af die niet nodig zijn en probeer het opnieuw.

Specs PC:
P4, 2,4Ghz, 768Mb ram. Dus te weinig geheugen? Ik d8 het niet!

Access 2.0 werkt zonder problemen. Na installatie van Access 97 werkt Access2k3 wel, maar wil hij wel de CD hebben om een aantal bestanden bij te werken. Deinstallatie van Access2k3 helpt niet.

Wie biedt?

"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik denk dat je erg veel geluk had dat het werkte; maar ik denk niet dat je dit weer aan de gang zal krijgen. Welke Windowsversie hebben we het trouwens over? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate