Beste Tweakers,
Ik ben aan het overstappen van Chello Classic (nu 2 mb met ongeveer 250 KB download snelheid) naar ADSL. Hoewel Ik al Chello heb vanaf 1999 en nog nooit problemen heb gehad (heb 4 keer de helpdesk moeten bellen) wil ik toch graag overstappen op ADSL omdat je daar meer mogelijkheden hebt wat betreft je keuze en extra's (correct me if I am wrong).
Nu ben ik al uren aan het zoeken geweest en heb een lijstje gemaakt van providers waarvan Dutchweb bij mij op nummer 1 staat. Vraagje aan mensen over Dutchweb die het hebben, hoe is het en wat zijn jullie ervaringen?!
Dit zijn voor mij de belangrijkste beweegredenen:
- Newsserver (retentie, completion, snelheid en aanbod)
- Prijs per maand (Hollander
)
- Verbinding en download snelheid (wil graag een 2-8 mb abbo)
- Modem mogelijkheden (aangezien ik ook een laptoppie heb)
- Service (ben toch niks gewend zolang ze maar niet verkeerd gaan factureren
)
- Mail en webspace boeit me niks en al die extra's als ik maar server kan draaien
Graag jullie reactie's
P.S. Deze ISP's staan op me lijstje:
Tweakdsl, Planet, Speedlinq, SurfSnelAdsl, XS4ALL, Eweka en Dutchweb
Bedankt voor jullie reactie's!!
Ik ben aan het overstappen van Chello Classic (nu 2 mb met ongeveer 250 KB download snelheid) naar ADSL. Hoewel Ik al Chello heb vanaf 1999 en nog nooit problemen heb gehad (heb 4 keer de helpdesk moeten bellen) wil ik toch graag overstappen op ADSL omdat je daar meer mogelijkheden hebt wat betreft je keuze en extra's (correct me if I am wrong).
Nu ben ik al uren aan het zoeken geweest en heb een lijstje gemaakt van providers waarvan Dutchweb bij mij op nummer 1 staat. Vraagje aan mensen over Dutchweb die het hebben, hoe is het en wat zijn jullie ervaringen?!
Dit zijn voor mij de belangrijkste beweegredenen:
- Newsserver (retentie, completion, snelheid en aanbod)
- Prijs per maand (Hollander
- Verbinding en download snelheid (wil graag een 2-8 mb abbo)
- Modem mogelijkheden (aangezien ik ook een laptoppie heb)
- Service (ben toch niks gewend zolang ze maar niet verkeerd gaan factureren
- Mail en webspace boeit me niks en al die extra's als ik maar server kan draaien
Graag jullie reactie's
P.S. Deze ISP's staan op me lijstje:
Tweakdsl, Planet, Speedlinq, SurfSnelAdsl, XS4ALL, Eweka en Dutchweb
Bedankt voor jullie reactie's!!