[css] background loopt niet door buiten venster

Pagina: 1
Acties:

• deviltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik hoop dat de titel een beetje duidelijk is,
maar ik heb het probleem met een site van mij dat ik een div heb met daarin een getilde achtergrond.
als echter de content te groot wordt ( bijvoorbeeld door een plaatje ) voor het venster , zodat je dus een scrollbalk krijgt om naar rechts te scrollen.
Als je dan gaat scrollen dan krijgt je in het stuk wat eerst buiten het venster lag geen background meer te zien.

weet iemand of dat mogelijk is of een mooie work-around

Iedereen die in telekinese gelooft, steek a.u.b. mijn hand op

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 16:30

André

Analytics dude

Hmm, staat je background-repeat wel op repeat? Heb je misschien een online voorbeeld?

[ Voor 30% gewijzigd door André op 05-08-2004 10:22 ]

Verwijderd

Wat andre zegt:
code:
1
background-repeat:repeat-x;

• deviltje
  • Niet online
voorbeeld

volgens mij doet het probleem zich alleen voor in mozilla... je moet je browser venster dus kleiner maken dan het plaatje

Verwijderd

Dit klopt. Je hebt 'width' op '100%' gezet (dus bij een schermbreedte van '400px', is het ook maar '400px'). Waarom zou Mozilla het fout doen?

• deviltje
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 augustus 2004 @ 11:04:
Dit klopt. Je hebt 'width' op '100%' gezet (dus bij een schermbreedte van '400px', is het ook maar '400px'). Waarom zou Mozilla het fout doen?
ik snap ook wel dat het klopt.. maar ik zoek dus naar een manier om de achtergrond wel door te laten lopen..

Verwijderd

'width' weghalen? 'display:block' zorgt ervoor dat een element de ruimte die hij horizontaal kan krijgen inneemt. 'display:block' wordt door de browser meestal standaard op DIV elementen gezet...
Pagina: 1