[W2K] error 1717: interface onbekend (unknown) bij dialup

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

Topicstarter
Wanneer een kennis van me wilt inbellen op z'n HetNet nummer (uid en pw zijn correct) krijgt ie wel verbinding, maar na controleren van uid en pw wordt de verbinding verbroken met de 1717 foutmelding.

Hetzelfde geld voor inbellen naar KPN DirectInternet. Naar XS4ALL bellen is geen probleem (waarschijnlijk omdat zij geen gebruik maken van Windows RAS).

Het "meer info" geeft iets aan over client licenties op de remote computer, maar daar heb ik natuurlijk weinig aan.

De "externe verbinding" is ook verwijderd en opnieuw aangemaakt, maar zonder soelaas. Een duidelijke uitleg (oa. MSKB) kan ik nergens vinden en de HetNet helpdesker weigerde mij zelfs verder te helpen "omdat het een Windows error is".

[ Voor 13% gewijzigd door PipoDeClown op 07-08-2004 21:14 ]

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

Topicstarter
waarschijnlijk heb ik dit topic in het verkeerde forum geplaatst, daar er niet wordt gereageerd. of wellicht ontbreekt ook hier de kennis. zelfs ms weet er zelf geen duidelijk antwoord op.

maar ik ben zo fantastisch goed dat ik het maar weer zelf heb opgelost.
blijkt dat je de "Protected Storage" service aan moet hebben staan om RAS werkend te krijgen. of misschien is dit wel een "feature" van HetNet.

later.

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.