Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

T-mobile simlock toestellen werken met T-mobile abbo?

Pagina: 1
Acties:

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-11 10:40
Hi,

Ik heb hem niet in andere got topics voorbij zien komen (over T-mobile) dus even deze korte vraag in een nieuw onderwerpje:

Werkt een T-mobile abonnement simmetje in een nu nieuw te kopen T-mobile prepaid telefoon waar voor 99% een simlock op zit?

Gaat om Sony E T230 die nu voor 79 euro in de aanbieding is overal

Misschien hebben jullie ervaring hiermee?

ps: iemand hem overigens al (ehh legaal?) simlock vrij gemaakt dit toestel of is ie te nieuw daarvoor?

[ Voor 13% gewijzigd door xon op 05-08-2004 07:04 ]

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Heb dit laatst ook met Orange gehad en daarbij werkt abbo in prepaytoestel niet. Denk eigenlijk dat dit bij de andere aanbieders ook zo zal zijn want er zijn zoveel (bijna) gratis abonnementen en dan een leuk prepay toestel erbij = klaar!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:25

netblade

Sunrise

xon schreef op 05 augustus 2004 @ 06:53:
Hi,

Ik heb hem niet in andere got topics voorbij zien komen (over T-mobile) dus even deze korte vraag in een nieuw onderwerpje:

Werkt een T-mobile abonnement simmetje in een nu nieuw te kopen T-mobile prepaid telefoon waar voor 99% een simlock op zit?

Gaat om Sony E T230 die nu voor 79 euro in de aanbieding is overal

Misschien hebben jullie ervaring hiermee?

ps: iemand hem overigens al (ehh legaal?) simlock vrij gemaakt dit toestel of is ie te nieuw daarvoor?
T-Mobile. werkt vrijwel altijd wel. Op nokia's en samsungs werkt het iig

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Verwijderd

ja hoor, dat werkt gewoon! werk zelf in een telecomzaak en krijg soms mensen in de winkel wiens toestel niet meer goed functioneerd, maar die nog niet kunnen verlengen. met een t-mobile prepaid foontje kan je gewoon je abo-sim overzetten

suc6 :)

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:51

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Dr.Göbb. schreef op 05 augustus 2004 @ 08:09:
ja hoor, dat werkt gewoon! werk zelf in een telecomzaak en krijg soms mensen in de winkel wiens toestel niet meer goed functioneerd, maar die nog niet kunnen verlengen. met een t-mobile prepaid foontje kan je gewoon je abo-sim overzetten

suc6 :)
Dit werkt niet altijd, T-Mobile heeft namelijk een productlock op zijn pre-paid toestellen zitten. Dan kan het voorkomen dat je abo. simkaart het niet doet in een pre-paid telefoon. Het ligt aan je simkaart of ie het doet...in dit geval zou ik even vragen in de winkel of ze zo aardig zijn dat je het even mag proberen.

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

• iRob
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:34
Bij een SE T100 werkt het iig wel, weet niet of het dan voor alle SE werkt...

• Stephane
  • Laatst online: 18-10 08:44

Stephane

Behhhhh

T-mobile is de enige die dit inderdaad wel eens doet, maar je moet wel oppassen, ik heb wel eens een klant gehad waar dat niet lukte. Ik heb die klant gewaarschuwd dat ik niet kan ruilen na opening van de verpakking etc. Maar goed, je kunt je voorstellen dat daar heisa uit ontstaat.

De meeste T-mobile prepay toestellen kunnen dus op die manier voor abonnement gebruikt worden, maar lang niet allemaal dus !!!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:53

Whuzz

Dodgeball!

Ik heb ook een SE T100 Prepaid en mijn abbo-sim doet het daar gewoon in.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
simlock vrij maken is legaal, je bent alleen je garantie kwijt (als dat in voorwaarden van je telecom provider staat ;))

• tymiek

tymiek

DutchTSE schreef op 05 augustus 2004 @ 12:14:
simlock vrij maken is legaal, je bent alleen je garantie kwijt (als dat in voorwaarden van je telecom provider staat ;))
dat ligt eraan hoe je het doet...met een code calculator is het semi legaal...de calculator is eigenlijk verboden en de provider kan niet zien dat jij de code gebruikt heb, omdat er nog originele software opzit. Zodar jij de software gaat veranderen kan jij problemen krijgen, want dat is illegaal (als het om gekraakte software gaat). Vaak zetten ze bij een eventuele rep. van het toestel gewoon de simlock er weer op.

• frankjanse
  • Laatst online: 05-05-2022
Ja dat werkt zeker!!
Waarschijnlijk wil je hetzelfde doen als ik. Ik heb ook een T230 prepay pakket van t-mobile gekocht (al wel een tijdje terug) en daar mijn simkaart in zitten met mn abbonnement (t-mobile 225).

Bij t-mobile zeggen ze dat het niet werkt (heb toendertijd bij de klantenservice geinformeerd) omdat er zoiets zou zijn als een "product lock", dat zou dan betekenen dat het toestel alleen prepaid gebruikt kan worden. Dat blijkt in dit geval onzin te zijn. Vreemd om je klanten verkeerd voor te lichten over zoiets, maar het zal wel in hun eigen belang zijn dat je een dure telefoon neemt bij een duur abbo ipv een goedkoop prepay dingetje icm cashback abbo >:)

Het werkt perfect :) kopen dus!

[ Voor 30% gewijzigd door frankjanse op 05-08-2004 12:47 ]

• Stephane
  • Laatst online: 18-10 08:44

Stephane

Behhhhh

Nogmaals, het werkt SOMS, maar NIET ALTIJD !!!

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:41

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Je moet uitzoeken of er een SIMlock of NETWERKlock opzit.

Met SIMlock kun je alleen prepaid erin doen
Met een NETWERKlock kun je alle soorten kaarten van het betreffende netwerk erin doen.

• tymiek

tymiek

Xandalf schreef op 05 augustus 2004 @ 14:38:
Je moet uitzoeken of er een SIMlock of NETWERKlock opzit.

Met SIMlock kun je alleen prepaid erin doen
Met een NETWERKlock kun je alle soorten kaarten van het betreffende netwerk erin doen.
Simlock staat gelijk aan netwerklock.
Bij een pre-paid moet je kijken/vragen naar een productlock (alleen voor het product pre-paid te gebruiken)
Met een simlock kan alles van dezelfde provider erin, dus pre-paid en abo. simkaarten.

• xon
  • Laatst online: 15-11 10:40
heb hem inmiddels gekocht maar kan het helaas nog niet testen (is kadootje voor me vriendin :-) ) Dus morgen weet ik meer..en anders maar even met 5 euro langs de zwarte markt in beverwijk gaan :-)

Verwijderd

Weet iemand toevallig uit ervaring of de T610 uit het pre-pay pakket van T-Mobile te gebruiken is voor abbonee's?

• Matjan
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:01

Matjan

:D

Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 13:39:
Weet iemand toevallig uit ervaring of de T610 uit het pre-pay pakket van T-Mobile te gebruiken is voor abbonee's?
Jah dat kan, zelf uitgeprobeerd in de winkel......

Schiedam | 4050 Wp ZZO

Pagina: 1