Toon posts:

MSN valt continu uit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ha Tweakers,

Heb een nogal irritant probleem, hoop dat jullie me er wellicht mee kunnen helpen.
Sindsdat we hier namelijk over een draadloos netwerk beschikken werkt MSN niet lekker meer, deze valt continu uit, daarnaast komen ook sommige berichten niet aan.

Als alternatief heb ik maandenlang gewoon gebruik gemaakt van e-messenger.net, opzich geen probleem, maar op een begeven moment gaat het je toch enigzins irriteren

Graag wil ik dan ook weer van de normale MSN gebruik gaan maken, heb er al aardig wat uren aan besteed maar kom er maar niet achter wat het probleem is, en nog belangrijker, hoe dit te verhelpen is.

Het probleem ligt 99% zeker gewoon bij het draadloze netwerk, wanneer ik met me laptop ergens anders online ga werkt het namelijk wel allemaal goed. Ik werk hier met kaartjes van Edimax, een multi-pc modem en een draadloze router van Sweex, heb er vrij weinig verstand van, maar is voor zover mij bekend is wel goed spul, de signaalsterkte wordt hier zelfs vrijwel altijd aangeduid als 'Uitstekend'.

Is er iemand die me er meer over kan vertellen waar het probleem eventueel kan liggen, en hoe dit eventueel te verhelpen is?

Ik hoor het graag, alvast bedankt!

Grt,

Siroyq

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2004 01:34 ]

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:12
Jij ook al :\

Wat ik hoorde hebben meerdere mensen di probleem gehad. Het vreemde is dat ik met een hotmailadres er geen last van heb. Met een ander adres wel.

Dus ik kijk goed naar dit topic of jullie een oplossing weten!

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem met een wireless router,ik denk zelf dat er af en toe een kleine onderbreking in het signaal zit want als ik de pc met een kabel in de router stop heb ik er geen last van.
Maar als iemand andere ideeen heeft hoor ik ze ook graag ;)

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-02 21:53

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

wilde gok (kheb er niet veel verstand van): staat er niet ergens een energie-spaarstand aan? waardoor het signaal onderbroken wordt en je wordt afgemeld op msn...

[ Voor 1% gewijzigd door Michael Knight op 05-08-2004 01:49 . Reden: i-net viel wel...toepasselijk :P ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Reset je router eens :?
Anders zet je je ip range op adressen boven de 50 ofzo, mischien dat dat helpt.

nikszolekkeralss.exe

Verwijderd

Topicstarter
Wellicht nog mensen die me verder kunnen helpen? Kom er niet uit, het uitvallen vind ik nog niet het grootste probleem, maar dat berichten regelmatig niet aankomen is erg irritant...

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-02 11:44
Heb je het ook bij alternatieven zoals Gaim?

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
had eergistere ook dat ik telkes werd afgemeld :/

• jordz.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Ik heb dit probleem ook met mijn wireless router, zelfs als ik een kabel gebruik ! Nu ik mijn firewall gedisabled heb, is het probleem opgelost (alle poorten gesloten (niet stealth). Onder linux met AMSN geconnect via http loste het ook op.

Arch Linux

Verwijderd

Topicstarter
Heb inmiddels een alternatief gevonden, ga nu online via http://webmessenger.msn.com, de beta versie heeft microsoft (toevallig!) net gelanceerd. Ideaal, precies in dezelfde interface als MSN, en nu werkt het perfect!
Pagina: 1