Hej ff vraagje ik heb sinds kort een vrij nieuwe schijf en die heb ik nu weer geformateerd en gepartitioneerd maar ik zit altijd te twijfelen welke schijf formaat ik nou zou nemen, nou is mijn vraag aan jullie hehe wat nou verschil tussen ntfs en fat32 pcies is ik weet dat ntfs voor newtechnologic file system is maar ist nou ech beter dan fat32?
Lees eerst eens door de FAQ.
Nothing is a problem once you've debugged the code
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Als je alleen met Win2k of WinXP er aan wil (geen Linux, geen Win98 oid): NTFS any time. Waarom? > 2GB files, geen (minder) ellende na crashes of stroomstoringen, beter rechtensysteem.Verwijderd schreef op 05 augustus 2004 @ 01:21:
Ja ok dat begrijp ik maar wat kies je persoonlijk het liefst?
[ Voor 17% gewijzigd door Zpottr op 05-08-2004 01:25 ]
Zoef
Goed.. het lijkt me duidelijk dat dit geen vergelijking is die interessant is voor het forum. Naast het feit dat de keuze al beargumenteerd staat in verschillende FAQ's moet je indien mogelijk gewoon altijd voor NTFS kiezen vanwege de mogelijkheden die het biedt boven FAT32
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()