Toon posts:

Prijzen ddr2 geheugen

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of dit de juiste plaats is of dat ik het beter bij een ander topic had kunnen plaatsen. Maar ik zit al heel lang met de vraag of iemand weet wat er staat te gebeuren met de prijzen van ddr2.
Ze zijn tot nu toe veel te hoog vind ik.
Als ik het moet geloven is het nauwelijks sneller dan ddr maar wel velen malen duurder.
Ik wil dus een nieuw p4 systeem gaan bouwen voor mezelf maar nu vind ik het zonde om ddr geheugen er in te plaatsen als het in de toekomst naar ddr2 gaat vanwege uitbreiding mogelijkheden.
Maar weet iemand of de prijzen binnenkort dalen??

Verwijderd

Ik denk dat nou eerst de prijzen van DDR 1 gaan dalen voordat de prijzen van DDR 2 gaan zakken, is meestal zo he ? eerst het ouwe spul verlagen en dan pas het nieuwe. (8>

• Device Manager
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-06-2024

Device Manager

5.9L diesel 4X4 325pk en 826Nm

Dan koop je toch een mobo met 915 chipset. Deze kan je kopen met DDR(1) support (PC3200). Deze heeft wel de voordelen (?) van 775 procs (en toekomstige snellere processoren als de fabrikant daar biosen voor released), onboard 7.1 audio mogelijkheden, PCIe, Gbit LAN mogelijkheden, sata, etc.

<a href=http://www.tweakers.net/gallery/53099/sys>Mijn systeem</a>

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Natúúrlijk gaan de prijzen binnenkort dalen. De vraag is echter: wanneer? Dat weet niemand. De markt onmogelijk exact te voorspellen.

Dit topic is gesloten.