Wireless Network USB adapter

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• Quiqziz
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-06-2025
Hey, ik heb een Sitecom wireless network router, en daarbij heb ik een wireless network usb adapter gehad (merk onbekend, ook nergens in de pc te vinden). Dus, ik heb de drivers geinstalleerd, dan ding erin gestoken, alles geconfigureerd enz. Toen kon ik gewoon internetten, maar als ik daarna de computer restart pakt hij de wireless adapter niet meer, dan moet ik hem uit het usb poortje trekken en er weer in doen en dan werkt het weer maar ik vind dat erg irritant om elke keer te doen. Weet iemand hier een oplossing voor? Ik heb Windows XP. BVD, greets Quiqziz

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-05 14:46

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Heb je alle updates van Windows XP gedraait?

Verder even nog een vraag... is die usb adapter 11mbit of 54mbit? .. Ik ben zelf namelijk ook naar zo'n apparaatje opzoek

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-05 12:01
E-Tech heeft 11mbit wlan usb adapters, deze is 6 bij 5 cm lang / groot en 1 cm hoog.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:32

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

- wij tweakers doen elkaar constant de groeten, iets als 'greets Quiqziz' onder je posts is dan ook overbodig
- Overige Hardware is geen dumpbak, er bestaat zoiets als de hoofdgroep 'netwerken' voor dit soort dingen.
- los van vorm en plaats enzo kunnen we je met zo weinig info totaal niet helpen. Welk OS? Welke driver versie? En 'merk onbekend' is natuurlijk pover. Zoek dat uit :o
- zelfwerkzaamheid wordt ook best op prijs gesteld. Wat heb je zelf geprobeerd? Wat gebeurt er als je andere drivers installeert?

[ Voor 6% gewijzigd door dion_b op 05-08-2004 10:44 ]

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.