Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:51
Ik heb nu al een tijdje (nog geen jaar maar toch, tis een aardig tijdje ;)) de SGH-S500 (kortweg S500). Tis een prima telefoon ondanks de vrij dure investering destijds. Maar ik heb nu opeens een probleem.

Me beeldscherm (de kleuren aan de binnenkant) heeft een witte lijn. Deze witte lijn is een kwart beeldscherm groot (in de breedte) en slechts 1 pixel hoog. De lijn bevindt zich ongeveer 1 CM van de bovenste rand en zit aan de linker kant (zal morgen wel ff een schematisch plaatje maken).

Maar ik heb geen idee hoe het gekomen is. Ik heb vanavond alleen maar op de bank gezeten en meer is er niet gebeurd (niet gevallen, geen water ingekomen, nix). Dus mijn vraag is: hoe kan dit gebeuren en hoe kan ik het eventueel fixen? Ik heb geprobeerd om hem opnieuw op te starten maar de witte lijn blijft zitten. Heb nog niet geprobeerd om de batterij te wisselen (heb een tweede batterij meegekregen). GoT search leverde nix op en de eerste pagina's van google leverde ook nix op (uitgebreid zoeken heb ik geen tijd meer voor, moet morgen vroeg op. Ben niet verder gekomen dan de eerste 100 google hits).

Verwijderd

je hebt nog garantie, binnendoen die handel!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Lijkt me idd vrij simpel (hoewel ;)) batterij eruit, batterij erin, streep er nog? > inleveren en laten maken :)

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.