Toon posts:

[WinXP] ctrl zet (draadloze) muis vast *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een vreemd probleem en ik kom er neit uit..

als ik mijn ctrl of eigenlijk iedere toets op mijn toestenbord
indruk kan ik mijn muis niet bewegen?

herkend iemand dit?

• vingerfrits
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-01-2022

vingerfrits

A.K.A. Badmuts

even drivers van muis en toetsenbord opnieuw installeren kan nog wel eens helpen. En vermeld even wat meer van je systeem, wat voor een toetsenbord/aansluiting info van de muis en de rest van je systeem a.u.b. :9 zo kunnen we er weinig mee ;)

Asus P5PL2, Intel Pentium D 945, 2GB DDR2, GeForce 7900 GT

Verwijderd

Topicstarter
ok mijn fout..

xp pro..
toets en muis draadloos..
toes merk weet ik niet muis trust (bal)

maar ja heeft altijd goed gewerkt.. ?? en ook al de batterijen vernieuwd?!?
allebei ps2

Verwijderd

Dan houd je keyboard dus op de 1 of andere manier de receiver bezet. Als je je muis heen en weer bewwegt kun je dan wel typen :P

• vingerfrits
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-01-2022

vingerfrits

A.K.A. Badmuts

probeer is een ander toetsenbord/muis dan weet je zeker of het wel of niet aan je muis/toetsenbord ligt ;)

Asus P5PL2, Intel Pentium D 945, 2GB DDR2, GeForce 7900 GT

Verwijderd

Topicstarter
mmm heb momenteel niet echt de beschikking over een ander toets of muis

maaar als ik met de muis speel en ik ga typen dan overrulled het toets.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Lees ajb elevator in "screensaver error" (en de relevante sticky topics (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Sticky_off.gif) hier in Windows Operating Systems) nog eens door ajb: dan kan je ook beter geholpen worden ;)
Ik pas de topictitel iets aan :)

Maar het lijkt me dan logisch om muis of toetsenbord op een andere frequentie te laten werken.

En zoek uit welke hardware het is, zie de bon of de onderkant van het keyboard ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
ok weer een foutjee.

wat ik al geprob heb..
nieuwe driver. voor muis
gekeken naar laatst geistalleerde progz.. was moeilijk waren er nogal veel.
over gegaan naar andere freq voor toets

firewall uit gezet
desktop x uit gezet
virusscanner uit gezet
nix haalt iets uit.

• Eichii
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-09-2017
Woei, ik zit hier ook mee... Nouja, een "klant" eigenlijk.

Ik heb het een beetje uit zitten zoeken, en ben erachter gekomen dat als je een usb-apparaat aansluit, je helemaal niets van het probleem merkt en het als sneeuw voor de zon is verdwenen.

Natuurlijk is dit geen oplossing, maar wel beter dat je je windows niet opnieuw hoeft te installeren.
Zelf zal ik verder gaan met verder onderzoeken waarom dit in vredesnaam gebeurt.
(adaware, spybot, hijackthis,windows update en norton av 2003/housecall (trendmicro) mochten niet baten.)

Ik heb dacht ik ook instellingen zitten wijzigen voor het toetsenbord, kijken of dit uitmaakte, maar helaas.
(grijnst erg evil) Zal hem maar zeggen dat hij maar opnieuw XP moet installeren. Ik heb bij hem ook een frisse disk genomen en droog install gedaan en daar deed het probleem niet voor.

Ik vooralsnog heb geen directe oplossing gevonden hiervoor.

Succes!

aiaiaiai, vergeten erbij te zetten dat het normale ps2 tobo en muis waren en geen draadloze spullen.

[ Voor 7% gewijzigd door Eichii op 04-08-2004 23:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
topic gesloten!!!!

ik ben er achter gekomen wat het is.
het was de draadloze koptelefoon die het signaal verstoorde 8)7

maak niet uit welk kanaal zolang hij maar dichtbij stond stoorde die!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

:D

Topic laat ik mooi open, leerzaam voor anderen die dit topic terugzien in de GoT-search. Het zakt wel weg nu niemand meer reageert :)

En nee ik ben niet gewoon te lui om te sluiten O-) :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1