Toon posts:

[XP] Slaapstand -> netwerkgaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mense, ik wordt gek! jaaaajaaa

Nou cut the crap and lets get to the real deal,

- Ik ezel, druk perongeluk op de slaapstand of standbyknop ofzo op mijn keyboard
- Ding gaat in slaapstand
- Doe pc weer aan
- Krijg ik, Een van de netwerkkabels is niet aangesloten

Dus, 1. Ik heb geen internet :(
2. Windows begint te zeuren dat ik opnieuw moet activeren. :(

'n vriend van me had zelfde probleem, kon netwerkkaart vervangen.
Het lampje van mijn netwerkkaart brand ook niet

Ik ben geen computer genie zoals de meeste van jullie, maar ik heb naar vannalles gezocht, maar het gaat meestal over crosslinkkabels enzoiets allemaal (heb ik dus nix aan)

Thx, want ik heb geen zin om een nieuw kaartje te gaan kopen, want ik lig hier afgelegen.

Later

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb je de computer al eens opnieuw opgestart? Verder heb je inderdaad kans dat de kaart hardwarematig kapot is gegaan; maar ik heb me laten vertellen dat de postbode ook op afgelegen locaties bezorgd ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Al geprobeerd, lig niet zo afgelegen maar bezorgen onder rembours kost 13,50 ofzo, dus das al meer dan het kaartje zelf

Verwijderd

Topicstarter
kan niemand mij dan helpen? kwordt het onderhand een beetje beu :'(
M O E T - G A M E N

Verwijderd

Als je nou eerst eens zegt wat je allemaal al hebt geprobeerd.

je modem gereset, je comp opnieuw opgestart, een herstelpunt geprobeerd.
Geef eens wat meer informatie wat je hebt gedaan en wat voor OS en hardware je hebt.
Met wat meer info heb je een grotere kans dat je geholpen wordt.

Succes,
Gambit

Verwijderd

Topicstarter
oke dan

-Windows XP Home edition

Ik heb geprobeerd,

- Herstelpunt
- Modem gereset
- Netwerkkaartje eruit gehaald, en beetje schoengemaakt met lucht
- Router gereset
- Kabels derin en deruit getrokken
- Ligt niet aan modem of router, want andere pc(deze) werkt wel gewoon

Haalde allemaal nix uit

Ga nu proberen,

- Kijke of ik iets met de windows cd kan
- Veilige modus

Wish me good luck

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11-2025

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;317485 -> Weet niet zeker of dit er mee te maken heeft maar goed :)

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• MaTriCX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-07-2024
En dat allemaal na een standby van je pc ...

Wat geeft die in de hardware manager aan, wordt die aangegeven als uitgeschakeld of is die helemaal niet meer aanwezig.
In het eerste geval zou ik de netwerkkaart verwijderen uit je hardware manager ( selecteren en op delete drukken ) en de pc booten.
In het laatste geval zou je even kunnen zoeken naar nieuwe hardware in de hoop dat windows je netwerkkaartje nog vindt.

Bij mij is het ook vaak het geval dat mijn netwerkkaart het niet meer doet na de standby-modus, maar meestal na het disablen en enablen van de 'local area connection' in 'my network connections' werkt het weer.

edit:
Je zou trouwens in het vervolg bij de openingspost kunnen proberen om meer informatie te geven van wat jezelf gedaan hebt, in plaats van een paar berichten later. Als je dat namelijk doet, voorkom je dat niemand reageert op je topic. Mededelingen als: "Hij doet het niet meer" daar reageert toch niemand op 8)

[ Voor 22% gewijzigd door MaTriCX op 05-08-2004 13:24 ]

Pagina: 1