Toon posts:

daemon tools werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik gebruik daemon tools en xp al een paar jaar maar zomaar opeens zonder aanleiding werkt de boel niet meer

ik heb zelfs windows xp opnieuw geinstalleerd, zowel op deze pc waar daemon tools op staat als de pc waar de image op staat, niets helpt
heb ook het bestand hierheen gekopierd om te kijken of het lokaal wel werkt maar nee

als je mount lijkt ie het gewoon te doen maar zodra je de cd wilt benaderen hangt je verkenner venstertje en na een paar minuten zegt "windows kan niet van deze schijf lezen. deze is mogelijk beschadigd of de schijf is in een indeling die niet compatibel is met windows" :S

ik snap er niets meer van, iemand enig idee waar t aan kan liggen? :?

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Aan je ISO?

Of weet je 100% zeker dat die ISO het vroeger wel gedaan heeft?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Kun je er in veilige modus wel bij? Welke versie van Daemon tools gebruik je precies?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
gebruik de laatste versie

heb verschillende images geprobeerd, .iso maar ook .bin/.cue
een aantal heb ik al jaren en veelvuldig gebruikt zonder problemen

veilige modus zal ik eens proberen...

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:15

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Toevallig windows update onlangs gedraaid? Ik weet dat je als je Daemon tools installeert en daarna een SP, je problemen kunt krijgen met de install van het SP of met Daemon tools ivm ATAPI-drivers. Deinstalleer deamontools eens, draai windows update (opnieuw installeren SP kan ook geen kwaad) en dan daemontools opnieuw installeren

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
blijkt nu dat een nieuwe image het wel doet
lijkt erop dat toch de images corrupted zijn ofzo
zelfde gedoe wat ik heb met een aantal videobestanden op mijn 200 gig schijf
zie ][rml][ XP] Sommige bestanden niet meer te openen na reinstall XP*[/rml]

maar de images staan op 80 gig dus heeft dus niet te maken met dat big drive probleem...

maybe omdat er eerst win2k op stond en nu winxp ?

aaaaaargh :(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2004 12:25 ]

Pagina: 1