Toon posts:

[HDD] Gegevens Terughalen

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag heb ik de grootste fout in mijn leven gemaakt, ik zou wel even windows xp op mijn moeders Laptop installeren. Al haar belangrijke bestanden in 1 map geplaatst, alleen ik ben deze vergeten over te zetten naar een andere pc. Wat een fout!!!! Mijn moeder door het dolle heen......alles kwijt. Hetgene wat ik gedaan had is: Partities Gemaakt, 1 voor windows, 1 voor haar andere bestanden.
Het bestandssysteem is ntfs de installatie moest nog 39 minuten duren voordat ik hem spontaan uit heb gezet. Zijn er nu nog gegevens terug te halen? Zo ja hoe?
Help mij alstublieft..... :'(

Het is een Compaq n1000v

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2004 19:48 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de FAQ van dit subforum onder "Hoe krijg ik verloren gegane data terug?". Info te over :)

Aangezien dit jouw eerste topic is en dit echt niet de manier is om een topic op GoT te starten (de FAQ/Search/Google overduidelijk overgeslagen hebben), heb ik sterk het idee dat je de [faq]regsitratievoorwaarden[/] geeneens hebt doorgenomen. Ik verzoek je bij deze om dat alsnog te doen en neem dan met name het forumgedrag gedeelte aandachtig door ;)

[ Voor 65% gewijzigd door BalusC op 04-08-2004 19:52 ]

Dit topic is gesloten.