Foutmelding met Steam tijdens het opstarten van CS

Pagina: 1
Acties:

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-11 00:20
Ik zit met een probleem wat ik niet kan oplossen, heb ook gezocht op google maar kan er niets over vinden.

Ik speelde hiervoor ook altijd CS 1.6 via steam maar omdat mijn PC de laatste tijd een beetje sloom werd door al het troep heb ik hem dus maar een keer geformatteerd.

Alles is geinstalleerd zoals het moet maar wanneer ik Counterstrike wil starten via steam menu : Play games geeft hij een foutmelding
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ceri/steam_fout.JPG

Als ik op cancel druk dan sluit hij het weer af en als ik op OK klik dan krijg ik steeds hetzelfde foutvermelding

Mijn systeem:
300 watt voeding
Intel pentium 2.4 fsb533
1024 MB PC2100(266mhz) Geheugen (2 x 512)
Asus P4B533 moederbord
60gb MAxtor harde schijf

[ Voor 9% gewijzigd door lazrambo op 04-08-2004 19:29 ]

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Opnieuw steam installen. Geen grapje btw...

Deze bug had ik in het begin veel last van, maar als ik opnieuw steam install deed, was het over.

• lazrambo
ik zal het is proberen, ik wordt er niet goed van !!!!
Elke keer als ik format doe en steam opnieuw installeer ontstaan er problemen :(

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:19

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Gewoon, je steam folder ff op een andere schijf zetten, na format, weer terug zetten?

• ufear
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-12 10:48
Veel simpler, je gaat naar play games, rechtermuisknop op half-life. Properties, zet automatic updates op Always keep the game upto date. Dan werkt het binnen een paar seconden.

• lazrambo
KoenFaro schreef op 05 augustus 2004 @ 10:26:
Veel simpler, je gaat naar play games, rechtermuisknop op half-life. Properties, zet automatic updates op Always keep the game upto date. Dan werkt het binnen een paar seconden.
Dank je wel, het is gelukt _/-\o_
Pagina: 1