Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Waar te koop? 40mm->60mm fan adapter

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
met al die modders hier leek me dit te meest geschikte plek ;) Ik wil de 60mm Delta van m'n CPU naar m'n chipset gaan verplaatsen, maar de schroefjes gaan niet passen - vandaar dat ik (net zoals voor de 80mm Papst die op m'n CPU komt) daar een fanadapter op wil schroeven.

Vandaar ook m'n vraag: 60mm->80mm, 80mm->92mm, 80mm->120mm is overal wel te krijgen, hoewel bij sommige winkels wel hufterig duur. 40mm->60mm is echter volgens mij niet in NL te krijgen na een flinke zoektocht :(

Heeft iemand van jullie bij z'n favoriete dealer *wel* zo'n dingetje gezien? Meld het dan even - make my day ;)

Ow - voordat de die-hards beginnen over zelf maken: ik heb twee linkerhanden ;)

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-11 15:02
Tweak er zelf 1 van een trechter?
Met je ene linkerhand hou je hem vast en met je andere linker hand zaag je hem op de goede hoogte af. Kan best ;)

[ Voor 64% gewijzigd door frickY op 04-08-2004 22:11 ]

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-11 21:16
Je kan die fan ook met 1 schroef vast maken. Voordeel is ook nog dat er dan ook lucht op het midden word geblazen. Steekt de fan wel 2cm uit aan 2 kanten, maar dat kan echt geen kwaad. Sterker nog, het zal beter koelen.

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor de tips! Ik heb inmiddels wat gevonden in Duitsland, en dat dinkie heeft het voordeel dat-ie excentrisch is. Er is wel een klein probleempje: ze vragen (behalve de stevige prijs van het ding zelf) ook nogal een forse prijs voor het verzenden naar NL, dus ik ga even wat via Duitse contacten regelen.

Mochten er nog meer mensen interesse hebben, sein dan even - lagere (gedeelde) verzendkosten (ook via Duitsland) zijn altijd beter natuurlijk.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2004 10:56 ]