hello all,
zal vast wel eens vaker gevraagd worden van welke videokaart moet ik nou nemen en wat voor mobo moet ik nemen. das irritant ja elke keer
mijn vraag is niet zo.. naja, niet helemaal zo
ik zoek iemand die mij gewoon echt wil helpen om een MEGA VET systeem in elkaar te zetten. iemand die er verstand van heeft en het wel cool lijkt om te helpen (als die er zijn
)
ik heb anderhalf jaar geleden een systeem gekocht: epox 8rda+/herc. 9700pro/2 x corsair pc 3500 hele lange naam geheugen/xaser II kast/wc/120 gig hd/2700+
was toen voor die hele kast met inhoud iets van 1700 euro kwijt.
nu wil ik een pc kopen voor 3000 euro voor alleen de kast
wil dus echt een vette pc
dat moet wel genoeg zijn neem ik aan
met deze pc ben ik ook wezen oc-en maar dat ging niet altijd helemaal zoals het moest en heb een paar x bijna wat gesloopt
ik heb geen zin om maanden te gaan lezen over van alles en nog wat, heeft me de vorige x ook een half jaar gekost ofzo totdat ik het kocht
dit geheugen met dat mobo en dan weer speciaal zo een cpu want die is beter voor oc-en en nu zag ik pas geheugen van corsair met allemaal lichtjes erop
allemaal heel erg vet maar vond de tijd van een 486 dx II 66 makelijker 
dus erm.. om het even kort te maken, zoek dus iemand die mij er bij wil helpen.
iig met amd.... at .... wc.... en raid
dus als iemand zin heeft om me hiermee te helpen op msn zou dat wel cool zijn
zal vast wel eens vaker gevraagd worden van welke videokaart moet ik nou nemen en wat voor mobo moet ik nemen. das irritant ja elke keer
mijn vraag is niet zo.. naja, niet helemaal zo
ik zoek iemand die mij gewoon echt wil helpen om een MEGA VET systeem in elkaar te zetten. iemand die er verstand van heeft en het wel cool lijkt om te helpen (als die er zijn
ik heb anderhalf jaar geleden een systeem gekocht: epox 8rda+/herc. 9700pro/2 x corsair pc 3500 hele lange naam geheugen/xaser II kast/wc/120 gig hd/2700+
was toen voor die hele kast met inhoud iets van 1700 euro kwijt.
nu wil ik een pc kopen voor 3000 euro voor alleen de kast
met deze pc ben ik ook wezen oc-en maar dat ging niet altijd helemaal zoals het moest en heb een paar x bijna wat gesloopt
ik heb geen zin om maanden te gaan lezen over van alles en nog wat, heeft me de vorige x ook een half jaar gekost ofzo totdat ik het kocht
dit geheugen met dat mobo en dan weer speciaal zo een cpu want die is beter voor oc-en en nu zag ik pas geheugen van corsair met allemaal lichtjes erop
dus erm.. om het even kort te maken, zoek dus iemand die mij er bij wil helpen.
iig met amd.... at .... wc.... en raid
dus als iemand zin heeft om me hiermee te helpen op msn zou dat wel cool zijn