Toon posts:

Dual Core

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om van 2 Pentium 2 200 mhz computers er 1 te maken met een dual core? >:)

alvast bedankt.

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-06 21:45

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

nee, nooit.
Sommige moederborden kan je wel 2 processoren op zetten, maar wat jij wil kan nooit.

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

Verwijderd

Ja.
offtopic:
(vage openingspost, vaag antwoord!)

Verwijderd

Topicstarter
Het komt omdat ik 2 computers heb staan, maar 1 gebruik ik er niet. Daarom wou ik weten of ik een dual core kon maken of iets dergelijks.

Verwijderd

Het blijft te vaag. Wil je 2 mobo's en dus 2 PC's samen laten rekenen? Wil je 2 CPU's op 1 mobo? Wat wil je ermee gaan doen? Wat heb je aan hardware? Je topicstart roept meer vragen op dan antwoorden. Graag meer info en dus uitgebreide topicstart!!!

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 17:41:
Het komt omdat ik 2 computers heb staan, maar 1 gebruik ik er niet. Daarom wou ik weten of ik een dual core kon maken of iets dergelijks.
Nee. De enige mogelijkheid is (zoals Luxx al zei) beide processors in een dual proc. moederbord zetten, maar die heb je zo te horen niet.

Een alternatief is misschien beide PC's in een cluster laten werken met Linux.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb 2 complete PC's met allebei een Pentium 2 processor erin en geen dual core mobo. Maar 1 pentium 2 staat stil daarom dacht ik misschien kan ik ze samenvoegen en hoe dat maakt niet uit.

Clusteren??? ik heb wel fedora core 2.

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-04 08:41
ooit gehoord van CLUSTEREN?

edit

Ja dus :) post heirboven :)

Kan ook clusteren met win2k geloof ik

[ Voor 60% gewijzigd door Mister_X op 04-08-2004 17:56 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Begin eens met je je te verdiepen in de materie. Dit gaat weer nergens over namelijk.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.