Philips Xenium 9@9++ reset codes

Pagina: 1
Acties:

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:03

Qwerty-273

Meukposter

Topicstarter
Nu gebruik ik al tijden mijn Philips Xenium 9@9++ echter sinds een tijdje is het niet meer mogelijk om te bellen. Wanneer ik iemand probeer te bellen gaat het scherm over in het bel scherm (telefoontje met zend streepjes die bewegen) en vervolgens loopt hij vast waarna hij met twee keer knipperen terug springt naar het hoofdscherm. Ingeving is om het te 'resetten' of de fabrieks instellingen weer te geven. Maar hoe?

Na een grote zoek tocht over internet is er bar weinig te vinden over deze telefoon. De enige code die ik gevonden kreeg is de algemene *#06# voor het laten zien van het IMEI nummer. Andere codes van resetten van andere Philips GSM's werken helaas niet. Het lijkt me toch dat op zijn minst een reset via een code kan geschieden. Vandaar dit topic om de reset codes te voorschijn te halen van de Philips Xenium 9@9++.

Tot slot nog een plaatje van de telefoon:
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/philips/xenium-2/live/pic3.jpg

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.