Ik hoop dat ik het goed/duidelijk uitleg, maar kan iemand mij uitleggen waarom het volgende niet doet wat ik verwacht:
en dit bijvoorbeeld wel:
In het eerste voorbeeld krijgt de .Text van het label de waarde " iets ", in het tweede voorbeeld krijgt het netjes [waarde_van_veld1] & " iets " & [waarde_van_veld2] als waarde. Ik krijg ook verder geen foutmeldingen op het eerste voorbeeld, de waarden van 'veld1' en 'veld2' worden gewoon niet in het .Text attribuut van het label geplaatst.
Ik weet overigens 100% zeker dat veld1 en veld2 niet leeg zijn.
bvd
code:
1
2
| <asp:label runat="server" text='<%# DataBinder.Eval(Container.DataItem, "veld1") %> iets <%# DataBinder.Eval(Container.DataItem, "veld2") %>'/> |
en dit bijvoorbeeld wel:
code:
1
2
| <asp:label runat="server" text='<%# DataBinder.Eval(Container.DataItem, "veld1") & " iets " & DataBinder.Eval(Container.DataItem, "veld2") %>'/> |
In het eerste voorbeeld krijgt de .Text van het label de waarde " iets ", in het tweede voorbeeld krijgt het netjes [waarde_van_veld1] & " iets " & [waarde_van_veld2] als waarde. Ik krijg ook verder geen foutmeldingen op het eerste voorbeeld, de waarden van 'veld1' en 'veld2' worden gewoon niet in het .Text attribuut van het label geplaatst.
Ik weet overigens 100% zeker dat veld1 en veld2 niet leeg zijn.
bvd
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2004 16:58 . Reden: kleine aanpassing ]