Toon posts:

Asus Radeon 9600XT geeft zwarte strepen

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Al zeer geruime tijd geeft mijn Asus Radeon 9600XT na een paar uur werken vage zwarte strepen, als ik wat zit te internetten of gamen maakt niet uit.

piccie van de vlek: Afbeeldingslocatie: http://img59.imageshack.us/img59/5062/vagevlek.jpg
wie kan me helpen? of is het een bekend probleem?

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Dat lijkt me een softwareprobleem, je kan er tenslotte normale screenshots van maken en er zit gewoon een schaudw omheen netzoals bij 'normale' menu's :)

[ Voor 9% gewijzigd door AtleX op 04-08-2004 16:39 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al verschillende drivers geprobeerd.....

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 16:42:
ik heb al verschillende drivers geprobeerd.....
Dat zegt niks, welke drivers heb je precies geprobeerd? Heb je netjes je updates gedraaid? Als een spywarescan gedaan? Krijg je het het probleem alleen bij menu's of ook ergens anders? Heb je daar screenie's van?

Verwijderd

Topicstarter
alleen bij menu's...

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

En het antwoord op mijn overige vragen is....? Kom op man, je moet zelf ook een beetje moeite doen!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ga es naar Beeldschermeigenschappen -> Vormgeving (als dat de juiste nl. vertaling is voor appearance ;)) -> "Effecten" en dan schaduw onder menu's wegvinken en evt. teksteffecten uitzetten (cleartype enzo).

Verwijderd

Topicstarter
hmm.... gisteravond weer nadat ik de offieciele ASUS drivers had geinstalleerd, dit keer alleen dat smartdoctor raar deed :'(

piccie:Afbeeldingslocatie: http://img5.imageshack.us/img5/5341/vgavaagheid.jpg

Ik heb adaware/virusscan netjes wekelijks gedraait en indien de virussen/adaware verwijderd :)

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Deïnstalleer de drivers en download Catalyst 4.7. Dat is de laatse Catalyst die op stable is. Al dat geklooi met antieke driver-CD's werkt ook niet en dadelijk heb je zoveel drivers op en over elkaar staan dat het helemaal niet meer werkt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruikte Catalysts 4.7 toen ik het 1e screentje postte, zal mijn kaart naar de eeuwige jachtvelden zijn? :X

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Nee, want het is een softwarefout imho. Ik denk dat er zo links en rechts wat Windows-onderdelen beschadigt zijn. Probeer desnoods eens een herinstallatie om te kijken of het probleem dan weg is :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:55

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Helaas, de glazen bollen zijn weer eens uitverkocht...

Hier kunnen we dus duidelijk niets mee :o

Als je op GoT een topic start, post dan duidelijke specs (incl EXACTE driverrevisies in een geval als dit) in je topicstart. Wat dan ook dit probleem is, het is overduidelijk softwaregerelateerd, je kaart is niet brak. Maar meer dan dat valt ook totaal niet te zeggen :/

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.