Toon posts:

[CS] Schone installatie loopt vast tijdens spelen? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb pas me pc geformateerd en drivers geinstaleerd (56.72) en nu als ik tijdje aan cssen ben in war met ventrilo aan sta die opeens stil me als me laaste toets dan naar voren was blijf ie naar voren lopen en voor de rest doet ie niks ook geen alt tab of alt tab delte :x

PC :
Videokaart : NVIDIA Geforce FX 5200
Pentium III 864 mhz
256 MB ram
Windows XP

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:34

Haan

dotnetter

Heb je ook andere drivers geïnstalleerd? En dan bedoel ik voornamelijk je moederbord (chipset) drivers. En kwam het meteen na de nieuwe installatie, of werkte het eerst wel gewoon?

Kater? Eerst water, de rest komt later

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

3mpty,

Welkom op GoT :)

Op dit forum hebben we een aantal regels opgesteld waar een topic aan hoort te voldoen. Deze regels maken het jou makkelijker om te onthouden wat je in je topicstart moet zetten, en zijn voor je lezers handig omdat ze weten welke informatie ze kunnen verwachten.

Deze regels worden wat uitgebreider toegelicht in de policy. Ik zal de drie belangrijkste punten er even uitlichten omdat je topic niet helemaal voldoet aan de eisen die we hiervoor opgesteld hebben:

Probeer eerst je probleem zelf op te lossen. Lukt het niet om je probleem op te lossen dan kun je een topic openen op GoT. Zorg dat je duidelijk verteld waar je al op gezocht hebt en waarom het resultaat daarvan jou niet verder heeft geholpen. Hierdoor voorkom je dat we je tips gaan geven die je allang geprobeerd hebt; en dat is natuurlijk niet handig :)

Zorg voor een duidelijke topicstart. Zet hierin duidelijke foutmeldingen die je krijgt en informatie die voor ons handig is om je probleem op te lossen. Zorg er ook voor dat je zinnen in duidelijk Nederlands en goed leesbaar zijn opgesteld.

Kies een duidelijke titel. Dit kan vaak erg lastig zijn; maar kijk toch eerst even naar de rest van de topictitels op het forum. Je zult zien dat je meestal het beste het OS of programma tussen blokhaken kunt zetten en daarachter wat er fout gaat. Een goede topictitel moet jouw probleem meteen duidelijk maken.

Je reactie past beter in het subforum SPV; dus verplaats ik hem even daarnaartoe met een titeledit. Verder heb ik 3 offtopic reacties verwijderd van mensen die beter de TopicReport functie hadden kunnen gebruiken. :)

WOS > SPV
Probleem met CS > [CS] Schone installatie loopt vast tijdens spelen? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
jah na ik heb nu ook me moederbord chip geinstaleerd maar ik deed XP opnieuw instaleren omdat het daarvoor precies hetzelfde gebeurde maar vanochtend wilde ik me pc op starten en kreeg ik een fout dus ik instal XP opnieuw :p maar maakt het uit dat ik steam op cd heb of moet je um gewoon downloaden ?

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:26

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op 05 augustus 2004 @ 11:45:
jah na ik heb nu ook me moederbord chip geinstaleerd maar ik deed XP opnieuw instaleren omdat het daarvoor precies hetzelfde gebeurde maar vanochtend wilde ik me pc op starten en kreeg ik een fout dus ik instal XP opnieuw :p maar maakt het uit dat ik steam op cd heb of moet je um gewoon downloaden ?
Steam wil toch altijd updaten dus daar kan het niet aan liggen, probeer toch voor al je hardware de allernieuwste drivers te downloaden (wel stables geen beta's)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb dat ook gedaan nieuwste drivers gedownload ik heb ook oude drivers geprobeer maar lukt ook niet dus ik d8 hmm dat moet het aan steam liggen of aan me config ofzo dus ik heb met standaart gespeelt maar dat werkt ook niet ik ga ik proberen gewoon me drivers eraf halen en dan proberen :x weet het anders ook niet meer

het is niet gelukt ik instaleer nu ff Call of Duty en dan probeer ik het nog eens maar me m8 denkt dat me videokaart verrot is waar kan ik dat zien :S ?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2004 15:09 ]

Pagina: 1