Toon posts:

asus A8V deluxe of MSI k8n neo2 platinum

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
iep,

ff snel vraagje:
ik was van plan een k8n neo2 te kopen, MAAR, de wachttijden daarvan zijn enorm, dus het alternatief: de A8V deluxe.ik ben niet van plan om te overclocken, men pc is puur gaming gericht, is het verschil groot tss beide?

rest van pc:
geforce 6800GT
Corsair Twinx 1024MB(2*512) DDR400 64MX64 CAS2, Matched
amd 3500+, 64bit

thx alvast...

• pelican
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

pelican

Zou bijna zeggen: ga er eens een review over lezen, bijv nieuws: Vergelijking van AMD Socket 939-moederborden

Zelf heb ik dezelfde keus moeten maken, maar ga toch voor de nforce3,
met name vanwege de hardware-matige firewall, zodat ik geen softwarematige hoef te draaien die m'n cpu belast. Ook schijnt hij het in die review beter te doen dan de mb's met een via chipset.

Verwijderd

Volgens mij was er ook nog iets met de AGP/PCI lock van het Asus bord. Als je een Asus plank neemt zorg er dan voor dat je revision 2.0 hebt.
Meer info kun je vinden op: AnandTech

Ik heb het MSI bord besteld, verder heb ik dezelfde processor en was ook aan het kijken naar het hetzelfde geheugen van Corsair maar dat kost 345 euro.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2004 16:09 ]

• Atomic-NI
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-08 17:59
Ik heb zelf vandaag ook de bestelling de deur uit gedaan en heb gekozen voor

- AMD Athlon 64 3500+ Box -, Boxed
- Corsair TWINX1024-3200C2PRO
- MSI K8N Neo2-Platinum

Het MSI bord leek me toch wel het beste bord van de 2 na het lezen van de reviews. Jammer alleen dat de levertijd ervan zo lang is (Salland 2weken)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:43

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Reviews zat dus, verder:

PMG Beleid

'Welk $product moet ik kopen?" vragen horen niet op GoT thuis. Een Tweaker kan op basis van reviews en ervaringen van anderen zelf kiezen :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.